Andre fag

Hvem er Mathon?

01. november 2018 af FanAfMathon (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hello

Jeg har gået rundt og undret mig over hvem Mathon er. Hvor gammel han er, hvad han går rundt og laver og ikke mindst hvordan han kan have tid til at svare på så mange spørgsmål på dette forum. Jeg har brugt dette forum i cirka 4 år. Og jeg kan se at Mathons svar går tilbage til 2006. Så fra 2006 til 2018 har han svaret næsten hverdag på mange spørgsmål. Han har 97970 forumindlæg. Denne mand må være et altvidende geni!  Dette er nået så langt til at jeg har overvejet stærkt at skrive min SRP om denne mystiske Mathon. Mathon hvis du er derude et sted, i gang med at svare på flere spørgsmål. plz svar på dette, så vi alle kan få af vide hvem du i virkeligheden er. 

Hilsen FanAfMathon 


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. november 2018 af Weeke (Slettet)

Jeg tænker, der er vel en grund, at han netop ikke fortæller hans personlige informationer.


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. november 2018 af AngelOneOne

Hej,

Kan oplyse at Mathon ofte deler sine svar op i 3, 4 eller flere undersvar - sikkert for overskuelighedens skyld - så et svar på en opgave med underopgaver altså deles over mange svar - det tæller jo altsammen :o)

Men ja - Mathon lader til at være dygtig til rigtig mange ting :o)

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Hvem er Mathon?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.