Privatlærer

Matematik B samt Fysik B

30. januar 2019 af smolovJr

Hej Studieportalen.

Jeg søger en privatlærer der kan undervise i Matematik B samt Fysik B. Jeg er ikke specielt dygtig til matematik og fysik, selv de helt simple ting har jeg svært ved.
Så jeg søger en der er tålmodig, dygtig, kan forklare tingene på en simpel måde, men samtidig kan forklare det på forskellige måder til det forstås.

Jeg er lige startet på adgangskurset til maskinmester uddannelsen i Århus.

Undervisningen skal ske i Århus på Navitas eller i Herning på biblioteket. 
Underviseren skal være fleksibel i forhold til tider at hjælpe på i hverdagen. Jeg betaler selvfølgelig gerne for hjælpen, men da jeg er på su er pengene ikke store.

Hvis den rette ikke skulle findes herinde, må i meget gerne linke til hjemmesider hvor jeg evt kan finde en der kan hjælpe. 

Lidt om mig:
Jeg er 26 år, uddannet elektriker, har været soldat, kommer fra Lolland, jeg er arbejdsom, imødekommende, smilende og positiv.

På forhånd tak

 


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. januar 2019 af JulieW99

Du kan eventuelt tjekke MentorDanmark eller lignende ud. Det er selvfølgelig en ok høj prisklasse, men der er lektiehjælperne kvalificerede. Ellers kan du lave opslag herinde ved behov. Der er som regel altid nogle, der kan hjælpe.

En gratis mulighed er webmatematik.dk, der vidst har gratis, online lektiehjælp x antal dage om ugen på et bestemt tidspunkt.

Du kan lige få et par gratis råd med på vejen.

Til matematik: regn, reegn, regn! Jo flere øvelser du laver, jo nemmere bliver det. I takt med du laver dem, kommer forståelsen som regel også. Kig også på bøgernes eksempler, og brug dem som rettesnor for din metode og udregninger.