Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Fik 4 i SRP, og vil gerne vide hvorfor

24. februar 2019 af VJens

Hej

Jeg håber I kan hjælpe mig, med at finde grunden til at jeg fik 4 i min SRP. Jeg havde selvfølgelig håbet på en bedre karakter, og havde virkelig arbejdet hårdt med den, så vil egentlig bare gerne høre hvad I tror der gik galt. Jeg plejer ikke at få under 10 i matematik og klarer mig også udmærket i historie.

Håber I vil hjælpe

Vedhæftet fil: SRP.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
24. februar 2019 af MatHFlærer

Hvad er din lærers begrundelse?

Svar #2
24. februar 2019 af VJens

Har ikke snakket med dem endnu, har lige fået karakteren tilbage. Men regner med at snakke med dem i morgen.


Svar #3
27. februar 2019 af VJens

Jeg har snakket med mine lærere. Historielæreren siger at historie delen er god ligger til et 10-tal.

Matematiklæreren siger at jeg har byttet om på q og p værdierne, hvilket jeg ikke kan se. Jeg har læst den flere gange og kan ikke se hvad der menes med det.

Jeg har fundet en fejl under teorien, hvor jeg skriver manden i stedet for sælgeren (det er i eksemplet to forskellige personer), men det er vel ikke en meget stor fejl, eller er det.

Vil gerne høre indput fra mere erfarne personer end mig selv.


Brugbart svar (1)

Svar #4
03. marts 2019 af thelittlehelper (Slettet)

prøv at spørge specifikt på matematikken i matematikforaet - der plejer at være nogle kloge hoveder

Brugbart svar (1)

Svar #5
03. marts 2019 af guzbak

Ellers så prøv at spørge din matematiklærer om han kan udpege de steder han mener. Tag opgaven med og spørg. Og hør grundlaget for hvordan karakteren 10 i historie + karakteren i matematik kan ende med 4.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #6
03. marts 2019 af VJens

Tak for jeres indput, jeg prøver at få fat på lærerne igen og høre omkring matematikken og grunden til karakteren. Tak.


Skriv et svar til: Fik 4 i SRP, og vil gerne vide hvorfor

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.