Studievejledning

Angående gymnasieskift.

08. juli 2019 af anonym850 (Slettet)

Hej Studieportalen.

Jeg har modtaget et brev på e-Boks om, at jeg er blevet optaget på det gymnasium som jeg har valgt som 1.prioritet.

Men nu har jeg valgt at skifte til et andet gymnasium. Grunden til at jeg vil skifte til et andet gymnasium er på grund af, at jeg har været på Brobygning på skolen et par gange og jeg føler at det gymnasium var mere mig.

Jeg valgte dog ikke det gymnasium, på grund af at det var langt væk - Men jeg har slet ikke tænkt på transport, overhovedet..

Derfor valgte jeg at tage den nærmeste gymnasium (som jeg allerede fortryder), som ligger tæt ved mig. Jeg har ikke været på brobygning på skolen eller kender skolen rigtigt.

Spørgsmålet er bare - Kan jeg godt nå at skifte til et andet gymnasium? Hvis jeg nu kontakter dem? For jeg føler bare at det gymnasium som jeg har været på brobygning på var mere mig i forhold til den gymnasium jeg nu har valgt.

Jeg håber I vil hjælpe mig, da jeg står og bekymrer mig omkring det.


Brugbart svar (1)

Svar #1
09. juli 2019 af anonym000

Der er simpelhen ikke andet at gøre end at ringe til de relevante institutioner og spørger dem.

- - -

...............


Skriv et svar til: Angående gymnasieskift.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.