Fransk

Dagbogsindlæg!!

25. august 2019 af Annamaria20092000 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej

Jeg har virkelig brug for hjælp til en dagbogsindlæg, da jeg ikke ved hvordan jeg skal starte.

Jeg har virkelig brug for noget hjælp undervejs, da jeg skal aflevere den på fredag. Altså vejledning og råd, ti hvordan jeg kan komme godt igang og have en god skriveprocess.

Mvh Isabella


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. august 2019 af MathAndMagic

Prøv at uddybe opgaveformuleringen lidt. Skal du skrive et dagbogsindlæg fra "din personlige dagbog", el. en fiktiv person el. lign.? 


Svar #2
25. august 2019 af Annamaria20092000 (Slettet)

Hej MathAndMagicJ

Ligenu har vi i Fransk A om unge som prøver at følge deres drømme, og af den grund vælger nogle/mange unge (tror jeg) at droppe ud af deres studier for at følge deres drømme (fx til at blive skuespiller etc.). Der er også nogle sideeffects (tror jeg det er sådan man siger...), som fx at man kan blive arbejdsløs, hjemløs etc.

Vi fik opgaveformuleringen her i fredags, men jeg tror ikke engang at jeg selv har forstået den ordentligt. det kører bare som en rod i min hjerne, da jeg aldrig rigtig har været så god til at analysere og ligemeget i hvilket fag det er (specielt fx i Dansk), og nu her i 3.g i Fransk A, er det første gang at vi skal skrive noget som er mere svært, og minder noget om dansk analyse............. (ifølge mig). Fransk B niveau var det bare sådan noget med at lave billedanalyser etc. altså sådan nogle nemme ting. Det er gået helt fra 0 til 100 i fransk føler jeg lige nu.

Det var lige lidt kort om hvad jeg synes om Fransk A ligenu! haha ja thats the reality of 3g......

Anyways! Jeg vedhæfter opgaveformuleringen her. Håber at du som venlig sjæl kunne kigge lidt på opgaveformuleringen (den er ikke så lang, og så ved godt at jeg bare kunne skrive det her, men jeg vedhæfter den. Håber det er ok for dig), jeg ville super glad for det. Og som sagt igen, så tror jeg ikke engang selv at jeg helt har fattet denne dagbogsindlæg, så jeg skal spørge min fransk lære imorgen når jeg er i skole om hvad og hvordan jeg præcis skal starte.Jeg er slet ikke begyndt endnu på den, så ja i know, men jeg kan virkelig føle allerede (ifølge mig) NU at den her bliver hård. 

Mvh Isabella

Vedhæftet fil:OPGAVE 1(12).docx

Skriv et svar til: Dagbogsindlæg!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.