Spansk

spansk lille stil på ca. 140 ord

22. marts 2020 af bato0058 - Niveau: A-niveau

en venlig sjæl som kan hjælpe med at rette denne her tekst?? det hele skal stå i førnutid. 

første del står på dansk anden del står på spansk

Jeg har været i Danmark i vinterferien. Jeg har haft ferie fra fredag d. 7. februar til søndag d.16. februar. Jeg har ikke været så meget hjemme i vinterferien. Da Jeg har arbejdet næsten hele vinterferien, så jeg kunne tjene penge til en udvekslingstur til Spanien med min skole, men rejsen er desværre blevet aflyst på grund af Corona virussen. Ellers har jeg været sammen med mine venner og familie efter arbejde og før arbejde. Når jeg ikke havde noget at lave var jeg hjemme og så film. Jeg fik set filmen skycapper på Netflix, som er en virkelig god actionfilm og et par episoder af serien Locke and key. jeg brugte den sidste dag af ferien til at lave lektier.

He estado  en Dinamarca durante las vacaciones. He tenido  vacaciones del viernes el 7. Febrero a domingo, el 16 de febrero. No he estado  mucho en casa durante las vacaciones de invierno. Como he trabajado  casi todas las vacaciones de invierno, para he podido  gano(eller ganado) dinero a un viaje de intercambio a España con mi escuela ,pero desafortunadamente el viaje ha sido  cancelado debido al virus Corona. De lo contrario, he estado  con mis amigos y familiares. Cuando no He habido  algo de hacer(hecho), He sido  en casa viendo peliculas. He tenido  ver película “ Skycapper” en Netflix, que es una muy buena película de acción y algunos episodios de la serie Locke y key. Pasé el último día de vacaciones he hecho  la tarea


Svar #1
22. marts 2020 af bato0058

#0

.


Skriv et svar til: spansk lille stil på ca. 140 ord

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.