Naturvidenskabeligt grundforløb (NVG)

geografi

22. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Hej SP. jeg er i gang med naturfag og er gået vidre til den næste arbejdsspørgsmål. Min problemstilling er "Hvordan kan kerneenergi atomkraftværk være en mulig løsning på den globale efterspørgsel på energi, som kun vokser"?
geografi - arbejdsspørgsmål
kan nogle hjælpe med nogle forskellige arbejdsspørgsmål, som skal give mining omkring problemstilling?
De ville være rart for jer, at give nogle eksempler.
tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. maj 2020 af Goten (Slettet)

Nej, det kan vi ikke. Du skal selv finde på nogle nu. Du har allerede lavet to tråde før mht. biologidelen. Prøv selv om du kan finde på nogle.

https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1962570#1962689
https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1962535#1962557


Svar #2
22. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Har ventet kan nogle ikke bare give mig kun den ene

Brugbart svar (0)

Svar #3
22. maj 2020 af MandenMedMangeHatte

Lav det nu bare selv Kasper. Folk gider ikke at hjælpe dig længere.


Svar #4
22. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

BirgerBrosa, goten har hjulpet mig med den ene biologi og der kun jeg godt, men geografi kan jeg ikke, der ligger problemet. Vil alså ikke skændes med jer begge to

Brugbart svar (0)

Svar #5
22. maj 2020 af Goten (Slettet)

#4

Det handler ikke om at skændes. Det handler om, at du ikke lærer noget, hvis du ikke selv tager ansvar og laver dine lektier. Desuden er det snyd, hvis vi laver dem for dig.


Svar #6
22. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Nej det ikke snyd og i skal heller ikke lave den for. Desuden ville bare have 1 istedet for 2 og derefter arbejder jeg selv

Brugbart svar (0)

Svar #7
22. maj 2020 af MandenMedMangeHatte

Det passer jo ikke, Kasper. Hold så op med at lyve overfor dig selv! Lav noget selv, og så kan du komme tilbage og spørge om hjælp. Du får ikke flere gratis opgaver udleveret.


Skriv et svar til: geografi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.