Engelsk

Argumenterende essay??

02. oktober 2020 af Sofie098 - Niveau: B-niveau

Jeg skal skrive et argumenterende essay i engelsk, men jeg forstår ikke hvordan man gør, så jeg tænkte på om der var en der kunne forklarer det? :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. oktober 2020 af Moderatoren

Hvad har du fået at vide af din lærer, som du ikke forstår? Så kan man vist lidt lettere hjælpe dig.


Svar #2
02. oktober 2020 af Sofie098

Jeg skal starte med at skrive en indledning til emnet, men samtidig også lave en problemstilling, som ikke nødvendigvis skal være et spørgsmål.


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. oktober 2020 af Moderatoren

Hvordan lyder opgaveformuleringen?


Svar #4
02. oktober 2020 af Sofie098

Det eneste vi har fået at vide er vi skal skrive et argumenterende essay på x antal ord og starte med at lave en indledning til emnet vi skriver om

Brugbart svar (0)

Svar #5
02. oktober 2020 af Moderatoren

Hvilket emne skriver du om? Hvad er problemerne som du har med at skrive indledningen?


Svar #6
02. oktober 2020 af Sofie098

Overvejer nogle forskellige emner, men ved ikke hvad jeg skal skrive i indledningen da jeg er i tvivl om hvorvidt jeg bare skal forklare hvad emnet er og bagefter skrive en problemstilling?

Brugbart svar (0)

Svar #7
02. oktober 2020 af Moderatoren

Det tror jeg – det er svært at vide, når du ikke har fået noget at vide af din lærer


Brugbart svar (1)

Svar #8
02. oktober 2020 af Stygotius

Det er en utrolig dårlig lærer der giver en opgave i noget han/hun ikke  har gennemgået. Det røber simpel dovenskab.


Skriv et svar til: Argumenterende essay??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.