Historie

den kolde krig

06. april 2022 af caprisun19 - Niveau: 9. klasse

Er der nogle, som ved hvilken slags styre, i perioden 1975 til 1980 fandtes der i Etiopien? 

Tak på forhånd!


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. april 2022 af ringstedLC

Brug dit hoved og internettet; Wikipedia/Etiopien/Nyere historie.


Svar #2
09. april 2022 af caprisun19

jeg føler mig krænket, du ved. det er faktisk online mobning og du er en 80 årige mand, som er butthurt over "sårn." nu må du altså stoppe mobberiet det er da helt vildt jørgen. selv etiopiens styrre ville ikke gå så langt. selv will smith ville ikke gå så langt altså. skam dig unge mand 


Brugbart svar (1)

Svar #3
09. april 2022 af j00nsm00nchild (Slettet)

#1

Brug dit hoved og internettet; Wikipedia/Etiopien/Nyere historie.

Dit svar er yderst irrelevant og uprofessionelt taget i betragtning af, at du er en 'professor'. Er du ikke klar over det, må jeg understrege over for dig, at denne portal er et sted, hvor man spørger om hjælp, når man sidder og grubler over et spørgsmål, som man ikke lige kan finde et svar på. At caprisun19 sidder og stiller et spørgsmål på SP indikerer vel, at hun/han ikke kan finde svaret selv. Din kommentar - (Brug dit hoved og internettet) - er  unødvendig, og du bør ikke kommentere på andre folks oplæg, hvis det er sådan du vælger at 'hjælpe'.


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. april 2022 af Omar95 (Slettet)

#2
Han har ret. Du kan finde information på nettet, det tager 100% kortere tid.

#3
Tag det med ro. Jeg fandt svaret på et par sekunder ved en hurtig Google søgning. Etiopien var styret som et kommunistisk diktatur i perioden.

Brugbart svar (0)

Svar #5
16. april 2022 af j00nsm00nchild (Slettet)

#4

som jeg siger ovenover, har personen vel haft problemer med at finde svaret på internettet selv, siden han/hun spørger herinde. (btw, i am helt rolig :) happy ramadan omar brother


Brugbart svar (0)

Svar #6
16. april 2022 af j00nsm00nchild (Slettet)

ej hvis det lød lidt racistisk så jeg selv muslim alhamdulillah iulfskdudjho


Brugbart svar (0)

Svar #7
16. april 2022 af Omar95 (Slettet)

#5
#4

som jeg siger ovenover, har personen vel haft problemer med at finde svaret på internettet selv, siden han/hun spørger herinde. (btw, i am helt rolig :) happy ramadan omar brother

Tak og i lige måde.

Brugbart svar (0)

Svar #8
16. april 2022 af j00nsm00nchild (Slettet)

.


Skriv et svar til: den kolde krig

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.