Eksamensforberedelse

Slemt syg dag inden årsprøve

06. juni 2022 af scott2112 - Niveau: B-niveau

Hej, jeg står i den situation at jeg har en absurd migræne som har varet i flere dage, og det får mig til at tvivle på mine evner, om at deltage i mundtlig årsprøve i morgen i matematik. 

Hvad tror i der sker, hvis jeg kommer med en god årsag, da jeg oprigtigt ikke har kunne gøre andet end at ligge og stirre i loftet. Derudover en lægetid i overmorgen. Tak på forhånd. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
06. juni 2022 af Anders521

#0...Min anbefaling: drop årsprøven og tage en sygeprøve i stedet. I så fald skal du huske en lægeerklæring.


Svar #2
07. juni 2022 af scott2112

Okay, tak for anbefalingen!
Vil du fortælle, hvordan det fungerer i forhold til at få mulighed for at tage denne sygeprøve? Og om jeg evt. skal skrive til nogen? Jeg skrev i går aftes, og min lærer svarede, at jeg skulle skrive til kontoret. 


Brugbart svar (1)

Svar #3
07. juni 2022 af Anders521

#2 Du skal meget gerne få muligheden til at tage prøve på et senere tidspunkt. Ja, skriv til kontoret. Det ordner al det praktiske.


Svar #4
08. juni 2022 af scott2112

Mange tak for hjælpen, 
Jeg har heldigvis fået en ny tid til årsprøven, uden at skulle vise noget som helst. 


Skriv et svar til: Slemt syg dag inden årsprøve

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.