Projektopgaven (9. kl.)

Projektopgaver

07. december 2022 af Mus23 - Niveau: B-niveau

hej 

Vi har projektuge og vores overemne er Grænser

jeg har valgt at min skal være Misbruge af alkohol men jeg ved ikke hvad min problemstilling skal være og hvis i har ideer  til et produkt ville det hjælpe 

tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. december 2022 af kravlundis

Hvorfor har du valgt at give dit indlæg niveauet "B-niveau", når der tydeligvis er tale om en 8./9. klasseopgave?

Uanset hvad, så kunne en problemstilling være noget der handlede om hvordan mennesker ender ud i alkoholmisbrug. 

Produkter har jeg altid været temmelig blank på. En planche er vel altid et sikkert bud. 


Svar #2
07. december 2022 af Mus23

det er første gang jeg bruger hjemmesiden så jeg har bare trykked på en masse knapper 

alt i alt tak for dit svar! 

btw det er en 9 klasses opgave troede dsv ikke det ville betyde så meget (altså det med b-niveau)


Brugbart svar (0)

Svar #3
07. december 2022 af ellewoods

Lav et interview på 2-3 minutter (max 3 minutter) som produkt. Interview et par voksne (kunne være nogle lærere på skolen) og et par elever. Interview dem enkeltvis med spørgsmål indenfor alkohol. Brug gerne tid på at klippe det hele sammen så det får en sammenhæng og brug aktivt jeres produkt i projektopgaven (altså begrund hvorfor i har valgt at lave netop dette produkt og når interviewet er færdigt kan i jo sige hvad interviewet konkluderer)

Husk at fyld tiden ud når I fremlægger, husk at det er en projektopgave og ikke!! en emneopgave. Brug din tid i skolen fornuftigt og arbejd godt og grundigt med projektet. Lav stikordskort og øv din fremlæggelse godt igennem. 

Spørg endelig dine lærere om hjælp i selve projektugen, de er der til at hjælpe dig


Svar #4
07. december 2022 af Mus23

Tak skal du have må gud belønne dig ??

Skriv et svar til: Projektopgaver

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.