Projektopgaven (9. kl.)
Digitalisering jeg skal bruge hjælp til at finde et produkt.
Hej jeg har lige pt protjektuge, hvor vores overemne er en verden i en forandring underemne er: Digitalisering
Vores problemstilling er: Hvordan har digitalisering ændret den måde, vi handler i butikker og kommunikere med kundeservice, og hvad betyder det for arbejdsmarket?
I starten ville vi lave en model af hvordan butikken så ud i aarhus, hvor ingen medarbejder er. Men det syntes vi ikke var godt og det syntes min lære heller ik. Så tænkte vi på at lave en tidslinje på hvordan vi først havde kassemedarbejder, så rykket vi til selvbetjning og onlinehandel og nu eller "fremtidenshandel" med butikker uden medarbejder hvor det hele køre på digitalisering. Dog syntes min lære det åbenbart var for bredt og en kedelig ide. Please hjælp os vi har ingen ideer og det skal være færdigt til på mandag den 16. Det eneste vi spørger om er en ide til produktet. Tak på forhånd.
Svar #1
10. december 2024 af Anders521
#0 Hvad med digitalisering på skolesystemet? Her tænkes på bærbar computere, tablets, mobiltelefoners positiv/negativ effekt på elevers læring.
Svar #2
10. december 2024 af Yasminnn
#0 Hvad med digitalisering på skolesystemet? Her tænkes på bærbar computere, tablets, mobiltelefoners positiv/negativ effekt på elevers læring.
Vi havde også tænkt på skolesystemet men vi har allerede sendt vores problemformulering ind, det vi mere søger hjælp til er et produkt
Skriv et svar til: Digitalisering jeg skal bruge hjælp til at finde et produkt.
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.