Projektopgaven (9. kl.)

produkt

14. januar 2025 af skoledud

hej folk.

jeg har brug for ideer til et produkt, emnet jeg har om er "hjernen med diagnoser".

hvis i har nogen ideer så er i mere end velkommen til at skrive.

Brugbart svar (0)

Svar #1
14. januar 2025 af Moderatoren

Du kan vise en diagnose, som hjernen kan have

Brugbart svar (1)

Svar #2
14. januar 2025 af AngelOneOne

Hej,

Her er nogle idéer til et produkt om "hjernen med diagnoser":

Model af hjernen: Lav en fysisk eller digital model, der viser hjernens struktur og fremhæver de områder, der ofte er påvirket af specifikke diagnoser, som ADHD, depression, eller skizofreni.

Interaktiv app eller hjemmeside: Udvikl en platform, hvor brugere kan lære om forskellige diagnoser og deres effekt på hjernen gennem animationer og forklaringer.

Video eller dokumentar: Lav en kort video, der forklarer hjernens funktioner og hvordan forskellige diagnoser påvirker den. Inkluder evt. interviews/oplæg med eksperter eller personer med diagnoser.

Infografik eller plakat: Design en visuelt tiltalende grafik, der forklarer en eller flere diagnosers indvirkning på hjernen, med fokus på f.eks. kemiske ubalancer eller påvirkede områder.

- - -

/Angel

"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein

Brugbart svar (0)

Svar #3
15. januar 2025 af Moderatoren

Det er meget bedre, at eleverne SELV kommer på noget, end ChatGPT gør. Hovedparten af dine indlæg er bare noget, som du har kopieret ind.

Svar #4
15. januar 2025 af skoledud

Det er meget bedre, at eleverne SELV kommer på noget, end ChatGPT gør. Hovedparten af dine indlæg er bare noget, som du har kopieret ind.

hej, det er ikke menningen med mit spørgsmål at folk skriver svar til mig og at jeg så gør præsis det de siger jeg skal lave. Jeg spurgte bare om folk havde ideer jeg kan få inspiration fra.

Skriv et svar til: produkt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.