Bioteknologi

Eksam

05. februar 2023 af 1x1 - Niveau: A-niveau
Hej
Er der nogen der har nogle besvarelser til bioteknologi A htx eksamssættet.
Eller bare opgavesættet.

Brugbart svar (0)

Svar #1
05. februar 2023 af OliverHviid

Hvis du ønsker sættet, så kan du prøve at spørge din lærer.


Svar #2
05. februar 2023 af 1x1

Jeg har fået den af min lærer, men fik den som en zipfil, og den kan jeg ikke udpakke på min computer. Så skrev til ham om han kan sende PDF, men han svaret ik.
Jeg vil bare gerne se hvordan opgaverne ser ud så jeg kan lave aflevering.

Brugbart svar (0)

Svar #3
05. februar 2023 af OliverHviid

Du kan søge efter "zip to pdf converter" på Google. Evt. kan du downloade 7zip eller winrar.


Svar #4
05. februar 2023 af 1x1

Det har jeg prøvet, men lykkedes ikke.

Svar #5
05. februar 2023 af 1x1

Er der nogen der kan hjælpe

Brugbart svar (0)

Svar #6
06. februar 2023 af Moderatoren

Hvilke problemer har du med det?


Brugbart svar (0)

Svar #7
07. februar 2023 af AngelOneOne

Hej,

Zip er et komprimeret filformat, der betyder at indholdet er pakket ned, så det fylder mindre (det kan altså ikke konverteres til en PDF, men indeholder PDF-filen nedpakket). Hvis du har Windows 7 eller nyere, er der direkte implementeret en mulighed for at pakke filen ud, ved at højre klikke på den og vælge 'Extract all...' eller 'Udpak alle...' (burde også virke i Windows blot at dobbeltklikke på filen). Alternativt kan du gratis hente et program til Windows, der hedder 7-zip (https://www.7-zip.org/download.html). Det findes også til macOS og en del Linux distributioner, der kan hentes samme sted. Når du har installeret 7-Zip, dobbeltklikker du blot på Zip-filen, og så får du mulighed for at pakke indholdet ud.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Eksam

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.