Projektopgaven (9. kl.)

Menneskerettigheder

18. september 2023 af amina510

Jeg har valgt Menneskerettigheder som mit underemne, vores overemne er Konflikter. 

Hvad kan jeg lave som et produkt? Jeg har overvejet et interview, men jeg vil gerne have noget fysisk. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
18. september 2023 af Moderatoren

Hvad vil du gerne med produktet? 


Brugbart svar (1)

Svar #2
18. september 2023 af mariehønen333 (Slettet)

Hvordan lyder din problemformulering?


Svar #3
19. september 2023 af amina510

Hvordan påvirker menneskerettigheder samfundet, og hvilken rolle spiller de i beskyttelsen af individuelle rettigheder og friheder?


Svar #4
19. september 2023 af amina510

jeg vil gerne have noget fysisk, men jeg har det fint med noget digitalt (som at vise noget digitalt fx interview)


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. september 2023 af mariehønen333 (Slettet)

Nu ved jeg ikke, om du vil komme ind på alle 30 artikler, men ellers kan du bare vise dem, som du kommer ind på i din opgave.

https://amnesty.dk/vores-arbejde/hvad-er-menneskerettigheder/?gclid=CjwKCAjwjaWoBhAmEiwAXz8DBSE1fMh-s2Dr7HMCixwCS7eKdW_YUwpTZLsCf-CajFYEQdeSfAudkxoCKC0QAvD_BwE

Du kan fx lave en flot plakat. Måske i stil med denne:

https://www.csw.utk.edu/udhr-poster-download/

Klik på download og du får en større udgave.

Prøv at lave en google billedsøgning på: human rights eller på human rights poster og der kommer en del frem, som du måske kan blive inspireret af.


Brugbart svar (0)

Svar #6
25. september 2023 af sofiadensejekat

Jeg ved godt at det her lyder lidt sindsygt men du kunne lave et rollespil! Om det ved jeg ikke engang et eller andet inden for din problemformulering. Du skal jo bare slippe tankerne løs, og ud fra personlig erfaring scorer det point hos lærene i krea boksen. :)


Skriv et svar til: Menneskerettigheder

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.