Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Henvist til forkert kilde

03. juni kl. 17:21 af 123883m

Hejsa

Jeg afleverede min SRP først påsken, og skal op og forsvare opgaven om en lille uge. Jeg sidder og forbereder mig og opdager så at jeg har henvist til den forkerte kilde. Da jeg læste det, kunne jeg godt huske det ikke var fra det sted jeg havde læst det. Jeg ved godt hvilken kilde er den rigtige og har også skrevet det på mit talepapir, men.. 

Er det noget jeg skal sige til mit forsvar eller er spiller det en marginal rolle ift. alt andet jeg skal komme ind på?

Brugbart svar (2)

Svar #1
04. juni kl. 12:26 af Iota

Du kan komme ind på det i samtalen, hvis de spørger ind til det, men jeg regner ikke med at lærer og censor læser opgaverne så grundigt, at de opdager en forkert kilde af alle de kilder du har medtaget. Her kan du sige, hvad den rigtige kilde er, hvis de skulle spørge. At tale om kilder er noget, som man kan blive spurgt ind til, hvis det er særligt utroværdige kilder eller man simpelthen mangler kilder i det hele taget. 

I den tid, hvor du har ordet, skal du udelukkende tale om din opgave og ikke formaliteter som en forkert kilde. Det er der ikke tid til. Hvis du er heldig, og det er du nok, så har de slet ikke opdaget det :) 

Svar #2
04. juni kl. 16:14 af 123883m

Tusind tak for svar!

Skriv et svar til: Henvist til forkert kilde

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.