Andre fag
Dumper jeg??? angivet forkert antal anslag i opgave + overskredet! :-(
Jeg går på min første boglige uddannelse :'). og har aldrig skrevet en opgave...
Eller det har jeg så nu, dog med min oblikatioriske studiegruppe.
Vi har gået på markedsføringsøkonom uddannelsen i 2 mdr. idag og har lige afleveret vores første eksamen skriftlige eksamen som vi skal op og forsvare næste uge... I det jeg sidder og læser op er der bare noget i mig som siger at det antal anslag vi har angivet er forkert og over det tilladte, så jeg tæller igen og igen og igen... og ganske rigtigt!...
Opgaven hed min 19.200 - max 24.000 anslag inkl. tegn og mellemrum (grafiske illustrationer, diagrammer, modeller, fodnoter, tekst notes tæller IKKE med i anslag)...
Vi har på opgaven angivet 24.239 anslag... OG idag tæller jeg det til 23.857 anslag! (vi er nødsaget til at tælle og regne sammen da vores modeller osv lavet i opgaven ikke tæller med i opgaven MEN tæller anslag i word)...
Er der nogen som har prøvet det før?? og alligevel kommet igennem??
SHIT jeg er bange for at dumpe, har ingen feeling med hvor strenge de er :-(...
Svar #1
03. april 2025 af ringstedLC
I har afleveret et antal anslag indenfor det tilladte interval, men blot angivet det forkert og en lille smule over det tilladte, - jeg tænker ikke, at det giver et større problem. Den omvendte situation havde i mine øjne været værre.
Skriv et svar til: Dumper jeg??? angivet forkert antal anslag i opgave + overskredet! :-(
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.