Resultater: 18641 til 18660 af 436241
  • Eksamen!!!????

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal op i engelsk, men er pludselig blevet i tvivl om hvor meget det er vi skal fortælle om den tekst vi trækker. Skal vi både give et referat af hele teksten og en analyse af det stykke vi nu har trykket og en analyse af hele teksten (tema, budskab, personer mm.) elelr hvad er det lige v...
  • HHX dansk eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen er jer, som har valgt at skrive stilen med de to ledere i henholdsvis Ekstra Bladet og Nordjyske Stiftstidende til den skriftlige dansk A HHX eksamen 2008 ? Mvh. Julie
  • Indbakke 1 kan ikke læses

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har et problem med pm. Ved min indbakke står der (1) selvom jeg har læst alle mine beskeder ??Hvad kan problemet være at jeg ikke kan læse den?
  • Rette/hjææælp

    Forumindlæg
    Hej, tænke på om i vil tjekke om det er rigtigt og rette/hjælpe? et sogn er følgende udgifter: 69464,86. + småudgifter. Beregn disse små udgifter, når den samlede udgift til valget var 72185,76 kr. 72185,76 - 69464,86 = 2720,9 kr småudgifter Sognet havde på afstemningsdagen 9780 stemmeberett...
  • Elektriske felter

    Forumindlæg
    En elektron befinder sig 0,1 nm fra en proton. Bestem såvel størrelsen af den elektriske kraft, som størrelsen af gravitationskraften, der virker mellem de to partikler. Kan nogen hjælpe mig igang?
  • Noter til Engelsk

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der ikke er nogen der sidder inde med noter om "Debbie and Julie", "Jasmine" samt "sunday bloody sunday" da jeg snart skal til engelskeksamen.På forhånd tak.
  • 2 spms. ang. mundt. mat.

    Forumindlæg
    Hej skal til det i morgen og er lige kommet i tvivl om 2 ting:1) I et spørgsmål står der man skal udlede de formler, der anvendes til beregninger i den retvinklede trekant (trigonometri) - her menes der bare de sætninger der gælder for sin, cos og tan i den retvinklede trekant, ikke?2) I et andet...
  • ~vandets kredsløb~

    Forumindlæg
    hey folkens!!jeg sidder her og læser lidt om vandets kredsløb.. jeg tror ik jeg er hetl med på den.. altså jeg forstå det ikke helt.. man halvt..:0( nogen der evt. ku hjælpe lidt??????Mange takker på forhånd..~Molly~
  • Ohms 1. lov

    Forumindlæg
    I et forsøg hvor formålet er at eftervise Ohms 1. lov for en resistor og for koblinger af resistorer; hvilke fejlkilder kan der være?Jeg kan nemlig ikke rigtig finde nogle :-Skan det passe?Med venlig hilsenMaria
  • fyn...

    Forumindlæg
    hey..nogen af jer derude der har haft en del (eller lidt) om det fynske landskab?? der er nemlig en del jeg ik rigtig ka forstå. Som f.eks hvad istiden gjorde ved landskabet, hvordan bakkerne opstod.. nogen der kan hjælpe mig med det??? så skal i vide at i vil redde min dag.. for det gør mig så k...
  • Fysik - bly

    Forumindlæg
    hvad er det der gør at bly absorberer gammastråling??Mvh. Maria
  • Skæringspunkter mellem andengrads polynom og liniær funktion !?

    Forumindlæg
    hey...Hvordan finder man skæringspunkterne mellem en andengrads polynom og liniær funktion !?vis gerne et ex.på forhånd tak...Anders
  • fysik - proportionalitet

    Forumindlæg
    HejsaHvad er proportionalitet og proportionalitetskonstant?Jeg er ikke sikker på jeg forstår det rigtigt.mvh. Maria
  • Efter Freden i Lübeck

    Forumindlæg
    hejsa.ja hvad skete der efter freden i Lübeck 1629, 30-års krigen går jo fra 1618-1648...... hvad skete der så efter 1629!!!
  • Noter til 1 hf

    Forumindlæg
    Hejsa ja som overskriften siger er der så ikke en som ligger inde med sådan noget??
  • varmeteoriens 1. hovedsætning

    Forumindlæg
    hej!er der ik nogen der kan fortælle lidt om varmeteoriens 1. hovedsætning? hvad er det og hvad kan den bruges til?
  • Eksamens notater!

    Forumindlæg
    Heysan, hvis der nogen som ligger inde med Resumeer + personkarakteristik af bøgerne "Au revoir les enfants" eller "Boîte aux lettres" må de meget gerne smække dem op på siden, kunne være til stor hjælp //Gert
  • Analyse af hc Andersenland

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen der har en analyse af hc. Andersenland, som jeg kan bruge til inspiration
  • trist :0(

    Forumindlæg
    hey..jeg var til historie igår.. jeg fik 6. jeg er bare så ked af at få så dårlige karakter. Jeg har læst så meget jeg kan,men lige så snart jeg kommer til eksamen, så glemmer jeg simpelthen alt.. det irritere mig virkelig, for da jeg gik på folkeskolen, var jeg så god til alt. men nu hvor jeg gå...
  • Tysk - medier

    Forumindlæg
    Hej Jeg har valgt at lave en disposition om medier, og jeg er ikke sikker på, om jeg vil vælge TV eller computer, som mit emne.. Hvad vil være bedst at tage til en eksamen? Jeg ville også høre om nogle af jer, har nogle gode hjemmesider om medier og unge i Tyskland og Danmark? Tak på forhånd :-)