Resultater: 18901 til 18920 af 436241
-
Psykologi - psykisk sygdom/lidelse?
ForumindlægEr der en, der kan fortælle mig, hvad forskellen er på en psykisk sygdom og en psykisk lidelse???håber der er en der kan? -
HASTER! Influenza
ForumindlægHejEr der nogen der ved om inlfuenzavirus er opbygget af DNA eller RNA?? -
EUROPA PARLEMENTS VALGET
ForumindlægHej!Er der ikke nogen der kender en god side på nettet, hvor man kan læse lidt om de enkelte kandidater? Kunne godt tænke mig noget som var skrevet forholdsvis objektivt(ved godt at det aldrig helt kan lade sig gøre)så man var fri for at læse alle de pyntenede fraser...På forhånd tak! -
Fejl i pensumopgivelse - meget vigtigt!!
ForumindlægHejsa alle sammen!Jeg sidder her og sveder og min geografi (jeg skal op på fredag). Min lærer fortalte da hun udleverede pensummet, at hun ikke gad at tælle det op til normal sider... Hun har åbenbart bare gættet så, hvor mange sider hun har opgivet. F.eks. til klima/humane økosystemer har hun sk... -
Hesiod
Forumindlæghejsajeg skal skrive noget Hesiod, men jeg har ikke lige haft held til at finde noget på internette, så jeg vil bare spørge om der er nogen der kender en hjemmeside hvor der står noget Hesiodpå forhånd tak og god sommerferieHilsen mathias (luffe16) -
bolia præsentation Hjælppp!
Forumindlægjeg står i den situation at jeg skal op i eksamen erhvervs case på torsdag, er der noget der har fremlagt eller skal fremlægge, eller måske bare har nogle gode vinkler til emnerne Markedsføring/geografi, personalehåndbogen, for mange deltids ansatte.er virkelig på bar bund, synes ikke der er nogl... -
Hjælp til joules lov
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig hvad joules lov går ud på. det eneste jeg har fattet er det med man kombinere P= U *I med U= R *I, men hvad mere??? og hvad kan man bruge det til -
YEAH! :D
ForumindlægJeg har været oppe i samfundsfag på mellemniveau i dag!!! Fik 11 *weeeee*er super-glad.. :).. ved godt indlægget her måske virker lidt irrelevant.. men jeg ville sige spytte min glæde lidt ud :DHåber andre også har klaret det lige så godt :) -
Hældningskoefficienten
ForumindlægHey!Hvordan kan man aflæse hældningskoefficienten kun ved hjælp af en graf? Jeg ville da mene man har brug for at kende to punkter?Mille -
Elektromotorisk kraft
ForumindlægHello!Jeg skal op til årsprøve i fysik om nogle dage, men ved allerede nu de emner jeg kan komme op i.Et af dem er "elektromotorisk kraft", hvor jeg bl.a. skal gøre rede for et kredsløb med et batteri.Jeg vil gerne høre nogle andre formuleringer på hvad "elektromotorisk kraft"... -
~Italy..hmm~
Forumindlæghey folkens!!!!!!!!!!Har li et spørgsmål... som jeg håber rigtig rigtig rigtig rigtig meget i vil hjælpe mig med.Jeg sidder her og læser om Italien (til eksamen) men er der nogen som kender til industrien der??? og hvorfor man skelner mellem syd- og norditalien?? og hvordan fungerer landbruget de... -
Nedlæg bruger
ForumindlægHejsaHvordan nedlægger man sin bruger? -
03
Forumindlæghey..please hhjælp mig.. jeg er så sur og har det af helvede til.. jeg har lige været op i geografi. Jeg fik 03 og det synes jeg er uacceptabelt.. jeg synes selv jeg gjorde det meget godt, jeg sagde meget.. og de nikkede hele tiden og sagde, at det var rigtigt det jeg sagde.jeg ved ik hvad jeg sk... -
HJÆÆLP!!
ForumindlægHej..Har li et spørgsmål... hvad er en randmoræne?? eller bare en moræne?? og hvordan ser den ud??HEEEELP PLEASEEEEE -
Afstem reaktionsligninger!
ForumindlægHej!Jeg tager min kemi-eksamen om. Jeg har fuldstændig glemt at afstemme reakionsligninger. Jeg har prøvet at læse mig frem til det, men det hjalp ikke. Så er der nogen, der vil være sød, at hjælpe mig med at afstemme reaktionsligninger, da jeg er lidt 'lost' i det??? Jeg ville blive m... -
nedbrydning af stivelse ved hjælp af amylase
ForumindlægHejsa jeg har været med til at at lave et forsøg omkring det her og skal nu lave en rapport, men det er længe siden vi lavede det og kan derfor ikke huske noget om det, så tænkte lidt om der var nogen der havde lavet den og ville hjælpe mig og min gruppe? www.biologitiltiden.dk/kapitel/8/ H... -
Differentialkvotient
ForumindlægNår man siger at en fkt. er differentiabel med kontinuerte differentialkvotient, er det så det samme som at sige den har differentiable afledet???takker! -
Deling af spørgeskema om madspild og bevidsthed
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har lavet et spørgeskema, der skal hjælpe mig med at udforme et kommunikation og IT produkt. Jeg vil være meget taknemmelig, hvis I havde nogle ideer til forbedringer, supplerende spørgsmål eller tog tiden på at svare på spørgsmålene (jo flere det bedre :) ). Spørgesk... -
Den røde tråd
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at give mig den rigtig forståelse indeen for essay genren? -
terminsprøve
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal til terminsprøve i morgen i dansk, og er mega nervøs! - er der nogen der ved hvordan jeg kan bekæmpe den?
