Resultater: 18961 til 18980 af 436241
-
10. Klasse milestedet Rødovre
ForumindlægHEY folkens Er der nogle som der går eller har gået på 10 klasse Rødovre milestedet og hvis det er så har jeg lige nogle spørgsmål som jeg vil spørge om. Hvordan er udvisningen? Hvordan er lærer, er de meget seriøse med deres arbejde? Hvordan er eleverne, er de sådan social idet eller er de me... -
tysk oversættelse
Forumindlæghej jeg havde en lille opgave hvor jeg skulle oversætte denne tekst til tysk. er der nogen som er søde og ville se til den, og rette de fejl som er i teksten?? her har jeg den danske tekst: Både i Danmark og i Tyskland er der unge mennesker, som ikke kan finde deres plads i li... -
notater og hjælpesætninger
ForumindlægJeg skal op i tysk og kunne virkelig godt bruge nogle goe notater og hjælpesætninger. f.eks hvordan præsenter man teksten og sammenligner på tysk?Jeg har bl.a læst Goodbye Lenin (interview med skuespillerne samt lidt manuskript)-Kafka, Das Urteil- tekster fra Arthur Schnitzler-Digte som Nachtcafe... -
Tysk - god side med analyser?
ForumindlægHey...Jeg skal op i tysk på B-niveau næste tirsdag. Problemet er, at vi (klassen)specielt i 1.g ikke fik taget ordentlige noter til de læste tekster (bebrejder både mig selv og min lærer). Jeg søger derfor en side, der minder om gradesaver og sparknotes til engelsk, hvor jeg kan finde noter til t... -
arealfunktioner
ForumindlægHvis man har arealfunkrionen A(x) for funktionen f, hvordan bestemmer men så forkskriften for f? -
3D demonstration
ForumindlægHvad er en 3D demonstration ???? -
Forskellen mellem Matematik og Fysik?
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklar mig forskellen mellem matematik og fysik? Jeg er ikke helt sikker :/ -
Leavitts modellen?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig den, specielt Punkterne OPGAVESYSTEMPERSONSYTEMVIRKSOMHEDENS SOM STYRET SYSTEM -
Navn på opg. ønskes fjernet.
ForumindlægJeg har desværre glemt at slette mit navn på nogle af de opgaver jeg har sat ind. Jeg vil meget gerne have at dette blev slettet eller rettet. Det drejer sig om opgaverne:Les parapluies de CherbourgLes parapluies de CherbourgLe pacte avec le diable. -
Rettelse af lille fransk opgave
ForumindlægHej ville være rart hvis der var nogle der gad tage et kik på min fremlæggelse. Tak på forhånd ... Klas Andersen Le déjeuner sur l’herbe est un tableau fait par Edouart Manet de 1862-1863. La peinture est 214 x 269 cm. Sur le premier plan, deux jeunes gens sont assis en face d'une femm... -
Sindslidelser
Forumindlæghej.hvordan kan moder-deprivation føre til sindslidelser?? -
tabelværdi
ForumindlægEr der en som ved hvad tabelværdien er for, halveringstiden af gammastråling i vand?Eller hvos jeg evt kan finde det...har ikk nogen databog nemlig.Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig. -
tabelværdi
ForumindlægEr der en som ved hvad tabelværdien er for, halveringstiden af gammastråling i vand?Eller hvos jeg evt kan finde det...har ikk nogen databog nemlig.Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig. -
Tysk noter
ForumindlægHejsaJeg står og skal til tyskeksamen på fredag, og ville derfor høre om nogle af jer har nogle noter til nogle af følgende tekster:Goethe - Die Leiden des jungen WerthersRilke - Die NäherinConradi - HerbstHolz - GrossstadtmorgenDehmel- Der ArbeitsmannHofmannsthal - Was ist die Welt?Rilke - Herbs... -
fransk ordliste
Forumindlægmå man gerne have en lille ordliste med til selve eksaminationen hvor der står nogle ord som man ikke forstår? -
Skriftlig musik eksamen karakter
ForumindlægJeg har lige fået mine skriftlige karakterer at vide, og der i blandt skriftlig musik. Jeg har altid ligget på ca. 9 og af og til 10, og resten af holdet har ligget fra ca. 8-11, og kun få under det.MEN, så kommer jeg ned og skal have min karakter, og de siger 7. Først tror jeg det er en joke, me... -
2. prøveforsøg - Skal jeg vente et år?
ForumindlægHejVar oppe i kemi B igår og fik 9. Egentlig er 9 en fin nok karakter og faktisk er det også det samme som jeg fik i årskarakter (hvilket flere incl mig selv dog mente var for lavt). Men jeg ærgrer mig alligevel rigtig meget. For jeg havde knoklet en del for at forbedre min karakter her til eksam... -
Differentialregning
ForumindlægJeg er blevet stillet dette spørgsmål, der skal regnes uden hjælpemidler. Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med det? Skriv meget gerne mellemregninger. En funktion f er givet ved forskriften: f(x)=x^(3)+x^(2)-3x+1 a) Bestem f´(x) og tegn tangenten til grafen for f i punktet (1,f(1)). Mvh... -
Mere matematik
ForumindlægEr der ikke nogen der vil gennemgå beviset for sammensatte funktioner for mig? Forstår ikke min mat-bogskonklusion...(delta f)/(delta x)= (f(x+deltax)-f(x))/deltax = (h(g(x+deltax))-h(g(x)))/deltax = (h(g(x+deltax))-h(g(x)))/(g(x+deltax)-g(x) x(=gange) (g(x+deltax)-g(x))/deltax Man forlænger brø... -
Differentialregning ?!
ForumindlægHar fået en opgave vedr. differentialregning for. Her er funktionen f givet ved: f(x) = 3x2 / x2+1 , x > 0 Bestem (f -1) ' (3/2) Er i tvivl om fremgangsmåden, men som i kan se, skal jeg have fundet f -1 mærke af 3/2.. Vil virkelig værdsætte noget hjælp, for er sgu lidt på bar bund her...
