Søgning på: danskere i verden. Resultater: 12861 til 12880 af 47039
-
udvidet tid på latin?
ForumindlægHey folkens (: Vil lige høre, om nogen kan fortælle mig, hvad udvidet tid (dvs. ing-form) hedder på latin? På forhånd tak! -
Hvad betyder denne sætning?
ForumindlægStatt das im Ausland erworbene Wissen in die Heimat zurückzutragen, lassen sich die Eliten anderswo nieder.¨ Hvad betyder den? Hele teksten handler kort og godt om, at højt kvalificerede forlader Tyskland til fordel for udlandet, fordi de har bedre forhold dér. -
Rettelse af stil ?
ForumindlægEr der en meget venlig person der gider at rette min lidt lange stil? Kunne bare være dejligt? :) 30 percent of all US children are overweight or at risk for being too heavy. But why are all this children overwight? A lot of foodchains has been opening for the last few years, and the USA’s p... -
Jeg'et, jeget, jegfortæller?!
ForumindlægHvilken betegnelse er den korrekte, når man skriver om en jegfortæller/jeget/jeg'et?? er lidt i tvivl.. -
Hvordan laver man eassy om en film
ForumindlægEr der nogle der kan forklar mig hvordan man laver en eassy om en film? :)x -
Rettelse :)
ForumindlægEr der én der vil rette dette? jeg er ikke særlig god til engelsk nemlig :) State school with good conscience Next year my daughter will go to school. A thing I should look forward to. Unfortunately I am more concerned than I am anxious. Our state school isn’t good enough. Countless of cancelle... -
Kommentér figuren?? :s
ForumindlægHar brug for hjælp til opgave 5.12 a. Jeg ved godt hvad spørgsmålet betyder, men er alligevel i tvivl om hvordan jeg skal besvare spørgsmålet. En der kan hjælpe? http://peecee.dk/?id=9498 (faget er international økonomi) -
slavery
ForumindlægHej Hvad har frihandel med afskaffelsen af slaveri i England at gøre? Der står på minde papirere, at England ville stoppe slaveri, sådan at man kunne etablere frihandlen...Jeg sender gerne dokumentet - der står ikke så meget på... -
Spansk Det er en meget meget lille tekst
ForumindlægHej :) er der en som er super god til spansk og kan rette en meget lille tekst for mig vil være taknemlig for det :D -
Hjælp til perspektivering til digtet Lirekassen af Tom Kristensen
ForumindlægHej allesammen, har brug for hjælp til at finde en perspektivering til digtet Lirekassen. -
DAS LEBEN DER ANDEREN HJÆLP
ForumindlægHey, fyr lige alle opgaver, resuméer, andmeldelser osv. af filmen das leben der anderen, Tak på forhånd :) -
Hans Scherfig - Idealister
ForumindlægVille bare høre om der var nogle herinde der har læst bogen og evt lavet en boganmeldelse? Stor og skal skrive stor skriftlig opgave i den.. har selv læst den, men kunne være hyggeligt at snakke med nogle om bogen og diskutere lidt og sådan :=) på forhånd tak.. -
Hvordan forholder vi os i Danmark til indvandring og udvandring og hvorfor?
ForumindlægHej Hvordan forholder vi egentlig os her i Danmark til indvandring og udvandring, altså er det meget negativt? (Må gerne uddybes) Tak på forhånd :) -
Hvordan siger man...
ForumindlægHvordan siger man på engelsk "jeg vil komme nærmere inde på det og det"? -
Oversættelse
ForumindlægNogen der ved hvad "De revolutionibus orbium coelestium" kan oversættes til. Det er navnet på Kopernikus' bog om det heliocentriske verdensbillede -
Analyse af film
ForumindlægHvordan skriver man en analyse af en film? - Skal man komme med egne holdninger? - Hvordan indleder man? Jeg håber, at nogen gider at hjælpe! -
SSO (krise)
ForumindlægHej jeg er virkelig i krise jeg skriver om en roman " Eine Liebe aus nichts" og kan ikke finde noget om forfatteren hvis der er nogen der har skrevet om den så vil du ikke nok sende mig din opgave... knus drengen i nød -
Perspektivering
ForumindlægMit prøveoplæg er et dukkehjem Jeg har valgt at perspektivere til samfunds-kulturforhold i dag. MEN ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, og jeg har også valgt at perpektivere til det moderne gennembrud. Nogen der kan hjælpe med at forklare, hvorledes? -
Hurtig skimtning af SSO imorgen fra 7-10
ForumindlægJeg ville være ubeskriveligt taknemmelig hvis der var en der gad og skimte min SSO og komme med nogle råd Er der nogen der har tid til og kigge på en SSO imorgen ved 7-10 tiden ? -
Spansk hjælpp
ForumindlægEr der en der er sød, som gider at rette og se om jeg har fejl i min spansk opgave på ca.10 linjer :) Den skal nemlig afleveres Jeg kan sende den til jer, når der en der er sød som gider at hjælpe :)
