Søgning på: danskere i verden. Resultater: 12961 til 12980 af 47039
-
tysk, 75-100 ord
ForumindlægHej, har som opgave at skrive 75-100 ord om penge på tysk, og kan simpelthen ikke lige tage mig sammen. Er der en der kan hjælpe? tusind tak. -
Lord of the flies / fluernes herre tråden
ForumindlægHej folkens, jeg skal nu her skrive om lord of the flies, derfor vil jeg gerne oprette denne tråd til alle, der også skriver over denne roman eller kan bidrage med nyttig hjælp! På forhånd tak. Håber vi får noget guf skrevet ned :) -
Dativstyrende verbum
ForumindlægHej hvordan definerer man hvad dativstyrende verbum er .? Jeg ved at det er når en personlig pronomen står istedet for en person eller ting i sætningen . Men hvad kan man ellers sige i defination.??0 altså jeg kan godt finde ud af at bruge det men kan bare i... -
E-handel opgave
ForumindlægHey er der nogen som evt. har skrevet en opgave om e-handel og evt. analyseret en hjemmeside.?? Ville være meget hjælpsomt :) På forhånd tak -
hjælp det haster :(
Forumindlægnogle der kender nogle korte tyske krimier ??? skal skrive en men kan ikk komme på noget :( ret nederen -
rettelser
ForumindlægHej er der nogen der lige gider rette det her igennem :D I read an article yesterday where, a man finally got the job he dreamt about, as a kindergarten teacher in a nature kindergarten, If he just had was a normally man there had wasn’t this snag. His boss asked him about he was gay, and there... -
Abstract, hvor i opgaven?
ForumindlægNu er jeg kommet så langt i min opgave at jeg skal til at skrive mit abstract. Så er det så bare lige jeg gerne vil høre hvor abstract'et skal være i opgaven? På en side for sig selv? Foran indledningen? Bagerst? eller hvor? Og så skal jeg bare lige være sikker: det tæller med i de 12 sider,... -
sætning fra 17. århundrede
ForumindlægSkriver SRP om Molière og Holbergs komediedigtning. I den forbindelse har jeg fundet et citat af Molière jeg gerne vil bruge men er ikke helt sikker på betydningen: J’en ai distingué le plus que j’ai pu le caractère que j’avais à toucher Nogen der kan hjælpe? -
hjælp til DHO om H.C. Andersen "Hønse-Grethe familie"
ForumindlægHar brug for hjælp til at analysere og fortolke novellen "Hønse-Grethe familie" skrevet af H.C. Andersen. Alt andet omkring novellen, såsom resume og noget om tidsperioden, vil også være til stor hjælp!! Hjjæælp plase:)) Tak:)) -
Sekundær/Primærlitteratur?
ForumindlægHej Nogle steder har jeg læste at man skal dele sin litteratur op i sekundær og primær litteratur. Skal man gøre det, og hvis ja, hvordan? Har lavet min litteratur liste sådan, at jeg har skrevet internetsiderne op, og hvornår de sidst er tjekket. Og nedenunder har jeg skrevet de bøger jeg har b... -
Hjælp til Perspektivering af tysk novelle "Es ist 15 Uhr"
ForumindlægHey alle... Jeg har været så "heldig" og trække den tyske novelle "Es ist 15 uge".. er der nogle som har læst den og kan forslå noget jeg kan perspektivere den til? Skal op i morgen! Tak på forhånd:) -
Sproglige virkemidler
ForumindlægEr sproglige og stilistiske virkemidler det samme? -
AT-underemne
ForumindlægHej. Er der nogle, der har nogen ideer til, hvad man kan skrive om i AT-synopsen, når overemnet hedder "Fremtiden...(bla.bla.bla.)" Jeg går på en samfundsfaglig linje, og ville helst skrive i samf/historie, men er i tvivl om, hvilket underemne man kan skrive om... Hvis der er nogle, ... -
Postmodernisme? - Relevante forfattere?
ForumindlægHej. Kan i nævne nogle relevante postmodernisme forfattere? Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd. Isabell -
Mælkesukker
ForumindlægHvorfor skal mælkesukker fordøjes før organismen kan få gavn af det? -
bjerrumdiagram morfin
Forumindlægjeg skal i opgaven : Gør rede for, om morfin findes i trichlormethanfasen eller i vandfasen når pH er 9. Er der nogen som kan hjælpe????, har virkelig brug for det -
Spansk rettelse
ForumindlægNogle der har lyst til at læse min spansk aflevering og rette den hvis det er -
På eller i et gymnasium
ForumindlægHej.. Er det på eller i et gymnasum? Siger man tidligere elev på x gymnasium eller tidligere elev i x gymnasium? Jeg vil gerne arbejde på et gymnasium eller jeg vil gerne arbejde i et gymnasium? Sidst kan man godt sige begestringen VED at lære et nyt sprog? Tak :) -
Funktion
ForumindlægJeg skal aflevere en matematik aflevering i morgen aften og er desværre stødt på nogle udfordringer. Et af de spørgsmål jeg har svært ved er; Antallet af kaniner som lever på en bestemt øde ø er givet ved funktionen ??(??) = 1002 + 100 0,9−2??, ?? ≥ 0, hvor ??(??) er antallet af kaniner ... -
Interferenser Johannes V. J.
ForumindlægHey.. Er der nogen der har læst "Interferenser" af Johannes V. Jensen? Vh Lykke
