Resultater: 14061 til 14080 af 436512
-
Spanien
ForumindlægJeg skriver i øjeblikket en større opgave i historie, men nu er der nogen områder jeg ikke kan finde noget om.Jeg skal blandt anden skrive noget om den spanske historie fra 1900-2000, men problemet er, at jeg ikki kan finde noget om 1980-2000. Er der nogen der kender nogen gode sider på nettet om... -
Spændingsrækken
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvad der er vigtigt at få med når man skal opskrive oxidation, reduktion og redoxreaktion, fx for reaktionen mellem Mg2+(aq) og Zn(s). Mit eget svar er: Oxidation: Zn(s) --> Zn2+ + 2e- Reaktion: Mg2+ + 2e- --> Mg Redoxreaktion: MgCl2 + Zn --> Mg + ZnCl2 -
Formler i Word!
ForumindlægHej,Jeg skal igang med at skrive en matematikopgave om vektorer ind på pc, men jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive formlerne ind. Kan du hjælpe mig?Min lære nævnte noget om, et eller andet program, men jeg har glemt hvad det var hun kaldte det.Håber der er en, eller mange der kan hjælpe.På forh... -
Hjælp til noget digte analyse?!?
ForumindlægHej...Er der nogle som er mega søde og hjælpe lidt, er stok dum når det kommer til digte nemlig...Hvis der var nogle der bare lige kort ville fortælle mig hvad det her handler om...1. Du kom med alt det der var dig og sprængte hver en spærret vej og hvilket forår blev det! Det år, da alt... -
rapport om optisk gitter
Forumindlægjeg er igang med en rapport om optisk gitter, men jeg er gået helt i stå. jeg skal bestemme:1.Laserlysets bølgelængde vha. et gitter med en kendt gitterkonstant.2.Gitterkonstanten d for et ukendt gitter, idet kendskab til laserlysets bølgelængde udnyttes.3.Lysets hastighed i glas, idet det benytt... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægJeg har nu vedhæftet opgaven... -
Polio (børnelammelse) i biotek
ForumindlægHey alle! Meget snart skydes SRP-ugerne igang og jeg har valgt at skrive om sygdommen polio (= børnelammelse) i bioteknologi. Jeg synes at jeg lige ville oprette denne tråd hvis der nu skulle være nogle som havde lyst til at dele noget der var relevant mht. dette emne :-) Yderligere ville ... -
Vis at linjen er tangent til grafen for funktionen
ForumindlægVis at linjen med ligningen 3x-4y+2=0 er tangent til grafen for funktionen .f(x)=kvadrod 3x-2? Hvad er det nu man gør? Differentierer man og sætter ind i tangentens ligning? :-) -
Projektopgave- forandring og konsekvenser
Forumindlæghej alle sammen, vi er tre piger skal lave en projektopgave, med over emne : forandring og konsekvenser. vi ved ikke hvad "under emnet" kunnne være. derfor ville det være super fedt hvis i havde nogle ideer. og evt. ideer til et fedt produkt også.. sidste år lavede vi en opgave om s... -
hvordan regner man ???
Forumindlæghjælp til at regne denne 5x+2 3 =x+2 altså: 5x+2 på en brøkstreg delt med 3 = x+2 Hvordan gør jeg med dette stykke??? Tak for hjælpen ... -
Novelle om syndefaldet
ForumindlægHej, håber der er nogen som kan hjælpe mig. - Jeg skal skrive en novelle om syndefaldet med interteksualitet som emne. Som skal starte midt i noget, og som har en åbens slutning :-) Tak på forhånd -
Faderskabssager
ForumindlægHvorfor kan der ikke altid opnås sikkerhed for faderskab ved blodtypebestemmelse? Evt. eksempel? Håber nogen kan hjælpe! -
diff
Forumindlægse vedhæftet fil -
REKLAME ANALYSE
ForumindlægHej jeg håber der er en der vil hjælpe mig da jeg er helt lost :( 1. Gengiv enten målgrupperne fra minervamodellen eller fra Gallerups kompas. Det er tilladt at copy paste (kopiere indholdet fra pdf-filerne), når blot du angiver kilde. Du må selvfølgelig også gerne gengive teorien med dine egn... -
Medier og politk?
ForumindlægHej. Hvilke begrænsinger og muligheder har medier i politik? Er ved at køre lidt død i mediestrategier såsom kampagner og framing. Nogle teorier måske? På forhånd tak -
HA (jur.) på CBS
ForumindlægHej Studieportalen.dk Jeg overvejer at starte på HA(jur.) på CBS til sommer og har nogle spørgsmål til studiet. Håber at der er nogle herinde der kan hjælpe! 1. Er studiet spændende? 2. Hvordan er matematikken i forhold til STX. 3. Hvordan er studiet opdelt, meget læsning, eller mange forelæsni... -
Hvilke metoder?
ForumindlægHej.. skal skrive en AT opgave om hvad demokrati er. Har old hvor jeg kommer ind på Thukydid: ”Perikles’ gravtale”. Og Hal Koch: ”Hvad er demokrati?”, Engelsk hvor jeg kommer ind på Senator Barrack Obama’s Super Tuesday speech. Er total på bar bund angående ... -
Hjælp til DIO
ForumindlægHej allesammen jeg ville meget gerne have hjælp til at rette korrektur og vejledning til at gøre den bedre :) men det ikke må kost mere end 300- 400 kr Hjælp Hjjælp -
spansk
Forumindlægsøger en der vil rette mit spansk. hurtigs muligt -
Idræts-fysiologi
ForumindlægHej..Er der nogle, som kan give mig et godt svar på hvad en refleks er??
