Søgning på: danskere i verden. Resultater: 14781 til 14800 af 47039
-
International økonomis påvirkning på Danmark?
ForumindlægHej,Jeg skal til at skrive en større skriftlig opgave om "International økonomis påvirkning/indvirkning på Danmark" i Samfundsfag B på HTX.Er der nogen der har nogle spændende input og/eller holdninger til emnet. Jeg vil også meget gerne høre om hvordan I evt. ville gribe opgaven an./pfp -
Hvordan laver man et essay!!!
ForumindlægJeg skal lave et essay om "Den rigtige beslutning" ved ikke hvordan jeg skal begynde eller tænke ... -
Bogandmeldelse
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analysemodel for en bogandmeldelse på engelsk.. ??HASTER -
Kæmpe Ordbog på nettet!
ForumindlægOversæt op til 150 ord ad gangen! virkelig en god hjælp til at oversætte:http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr -
Tysk stil for første gang! HJÆLP
ForumindlægHej allesammen.Håber virkelig i kan hjælpe mig her, for jeg er ved at gå lidt i panik.Jeg har fået min første rigtige tyskaflevering for, hvor jeg selv skal skrive noget....hjælp.Alle mine forhenværende afleveringer har altid været noget med at oversætte sætninger, eller indsætte ord. Har aldrig ... -
varme i huset
ForumindlægEr det egentlig mest energisparende, at tænde og slukke for sit oliefyr, når man er hjemme/væk eller kan det bedre betale sig at holde temperaturen konstant? Hvis nu, der forlader en konstant mængde energi som spild fra huset per tidsenhed, så giver det mest mening hele tiden at tænde og sluk... -
SSO HJÆLP!!!!
ForumindlægHej kloge hovederJeg skal som mange andre til at skrive sso, og jeg er ved at få spat af at jeg er så meget på bar bund. Nu har jeg været på biblioteket og fået følgende bøger med hjem:Hanne vibeke holst: Thereses tilstandVita Andersen: Get a lifeIda Jessen: Den der lyverMette ... -
Rettelse af SSO
ForumindlægHej.Er der nogle grammatik eksperter derude, der vil tage et kig på min opgave ?Jeg HAR rettet den igennem mange gange, så der skulle ikke være så meget. -
Tysk oversættelse af én sætning
ForumindlægEr der nogle der kan oversætte denne sætning. Ligemeget hvad jeg prøver er det forkert. "Skulle jeg dog ønske håber at se mig selv om femten år nogenlunde sådan her" -
en sætning rettelse
Forumindlæghej allesammen kan man godt sige let us find your future wife here in denmark so -
Noter
ForumindlægKan det passe at der ikke er dansknoter her på sitet...? Synes jeg har søgt under alverdens navne, og det eneste der kommer frem er tre siders noter lavet af samme bruger og alle fra litteraturhåndbogen... Hmmm.. Kan det passe? -
Please HJÆLP mig med optagelsesprøve?!?
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gymnasiet og har ABSOLUT ingen ide om hvad der kommer til at ske? Der er mindre end 2 uger til, og har ikke fået noget brev... Var syg til min 9. kl eksamen, som derfor gik rigtig dårligt, så ved ikke meget om hvad der skal ske og tanken om det igen skræmmer mig, d... -
To sætninger på tysk.
ForumindlægHeii. :S har et lille problem. håber i kan hjælpe lidt.! Hvordan ville i sige: 1. Så gav han hende en insprøjtning?2. ,og først da han var død,...Mine bud er: 1. dann gab er ihr eine Spritze.2. ,und erst wenn er Tot war,.. -
Enkelt eng. grammatisk sætning:)
Forumindlæg"De talte om, at de ville købe hus i Spanien"\n\nDet er sådan set bare, hvad hedder "hus" når det står alene som sådan. det lyder underligt i mine ører at sige: they talked about wanting to buy house in Spain. altså uden at sige "a house"... skal det hedde a house el... -
KVINDEKAMPEN
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive en problemformulering, men jeg aner ikke om hvad endnu. har valgt emnet kvindekampen (rødstrømpenbevægelsen) - nogen der har nogle gode idéer til hvad jeg kan lægge fokus på? Vil gerne analysere et digt (eller to, der evt. modsiger hinanden), nogen der kan komme ... -
Engelsk og Biologi
ForumindlægHej :) Er der nogen der har forslag til et emne i engelsk og biologi? Kan man skrive om Tjernobyl katastrofen? -
valuta regning formel tak!!!!
Forumindlægnogle der lige kan give en/flere formel til at regne valuta ud? -
Tysk bøjning
Forumindlæg- fordi han ikke vil virke skyldig Dette har jeg oversat til weil er nicht schuldig wirkt will Min veninder siger dog at det hedder - wirken wollte? Hvilken er rigtig? -
Maleri
ForumindlægHej, jeg skal lave en Billednanlyse, og har et maleri der heder "Ung pige med vase" Kunsternern hedder: Fermand Lëger, også kaldt F.legeOg jeg kan virkelig ikke finde FAKTA om kunsternern?Er der nogle der kan give en hjælpene hånd.Tak på forhånd. -
oversættelse - hjælp
Forumindlæghej! er der en, der gider ret min oversættelse? de steder hvor der er //, ved jeg ikke om hvilket ord / udtryk er bedst. den er lidt uoverskuelig. We live in a time / (world?), when shopping has become a hobby. Modern consumers are more demanding than ever not at least because they have everythin...
