Søgning på: danskere i verden. Resultater: 14881 til 14900 af 47039
-
freudiansk digt/tekst?
Forumindlæghej..nogen der kort kan fortælle mig, hvad jeg skal være opmærksom på, hvis jeg trækker et digt eller en tekst, som er skrevet efter freuds "æg"...?og hvis du kan fortælle hvordan man ser de forskellige ting, altså overjeg'et, jeg'et og det'et?håber I forstår mit spørgsmål? -
SSO hjæællp meninger
ForumindlægEr det en god ide at skrive SSO opgave om Sikkas fortælling... da den er på cirka 190 sidder og er en eventyrroman håber nogen kan hjælpe for jeg er lost... -
Rettelse af en smule tysk :)
ForumindlægNogen som lige vil læse det her igennem, og evt rette for småfejl :)Im diesen Szene befinden wir uns in dem Wald. Wir siehen ein weisse Renault auf einer Lichtung in dem Wald, und den Motor läuft noch. Wir erfahren später dass es ist Werner, der in dem Wagen sass. Er war gerade bei Juliane gewese... -
Blokpolitik ??
ForumindlægHejsa.. Jeg kan ikke finde nogle gode oplysninger om blokpolitik - heller ikke i min bog.... Jeg skal op i samfundsfag eksamen i morgen, så jeg vil have alt er på plads, men jeg mangler altså blokpolitik og kan slet ikke finde nogle om det. Hvad er blokpolitik ?!!!! -
Gaver til værtsfamilie..
ForumindlægHej..jeg er så heldig at jeg skal rejse til england om en uge. jeg skal bo hos en værtsfamilie i 3 uger, og tænkte på at købe nogle gaver til dem, men hvad køber man..?? nogen der har nogle ideer.?? Tak.. -
hej
Forumindlæghej, nu går jeg i folkeskole,og jeg vil gerne læse til tandlæge efter 9.klasse, men jeg ved ikke hvilken uddannelse man skal tage. og hvor mange karakter man mindst skal have, for at komme til gymnasiet. hvilke fag, man skal være god til? hvis jeg vælger at gå på gymnasiet, hvilken niveau skal ... -
aetser guld og sölv hinanden?
ForumindlægHejsa Min kammerat paastaar at guld og sölv aetser hinanden: altsaa hvis man har en sölvring haengende paa en guld halskaede aetser de hinanden. Kan dette passe? Derudover: Hvorfor findes der baade hvid guld og "almindeligt" guld? altsaa hvad er det der gör at hvid guld bliver hvidt? -
Essay
ForumindlægHej folkens. Jeg tænkte på, om man i et essay har mange detalger med. Eksempel: Jeg skriver om hvordan det ville være hvis jeg blev millionær, så skrev jeg at jeg gerne ville købe et stort hus eller en stor bil. Er det så forkert at skrive hvor stort huset er, hvad det skal indeholde osv..E... -
oversættelse
ForumindlægDe aftaler at mødes i Parken, hvor José fortæller hende alt om det, som han har fundet i rummet. Convienen que encontrarse en el parque Coyoacán donde José la conta todo sobre ??, que ha encontrado en el cuarto misterioso Er ikke sikker på: at mødes alt om det som han har.... På forhånd tak -
SSO-krise,, forslag?
ForumindlægHey folks Mine lærer har lidt røvrendt mig og sagt at jeg ikke kan skrive om en af familien Gregersen-bøgerne alligevel,, de er for nemme,, og nu sidder jeg her en uge før deadline for at aflevere fag- og områdevalg til SSO og ved ikke, hvad jeg så skal finde på. Hun stak Christina Hesselholdts ... -
Program til at skrive mat/fys
ForumindlægNormalt når jeg laver matematikafleveringer, fysikafleveringer og rapporter, bruger jeg word equation til at skrive udregninger. Da jeg har valgt at skrive 3.års opgave i matematik, kunne jeg godt tænke mig noget der ville være både nemmere og pænere. Har I nogle gode programmer, man kan bruge ti... -
ønsker hjælp hurtigst muligt
Forumindlægønsker hjælp hurtigst muligt But what can we do, to improve children’s obesity? This is a big question. Do we have materials to give a good treatment to children’s, who are in bad condition? But in other hand, the government spends a lot of money to reduce fatness. But who makes the problems fo... -
Virkelig nætte eller tvangstanke 2 - Naja Marie Aidt | Handling og budskab.
ForumindlægHej Er der nogen som kan skrive hvad handlingen og budskabet med dette digt er? :-) Det vil være et stort hjælp Virkelig nætte eller tvangstanke 2 - Naja marie Aidt. Med al den ondskab godheden rummer Vil jeg kvæle mine børn i sene utrydelige timer tage livet af dem De bliver til den m... -
Et hurtigt spørgsmål..
ForumindlægHej.. Jeg er i tvivl om glosen: på Grøndland Hedder det An/auf/in Grönland? Kram -
Problemformulering.
ForumindlægJeg skal skrive et projekt ang. 'Health consequences of global warming'. Jeg ved jeg skal stile 'Hv..' spørgsmål, men hvilke gode kunne jeg komme med til dette? x) -
iværksætter
ForumindlægHej. Jeg har længe gået med lysten til at starte min egen butik med tøj, brugskunst osv., men er i tvivl om hvilken vej jeg skal gå? Jeg er færdig med gymnasiet (sproglig)til sommer, så det ville måske være spild af tid at starte på Niels Brock? På forhånd tak, Cecilie:) -
Årsprøver
ForumindlægHvilke oplæg plejer man at få til årsprøverne? Er det sidste års eksamensoplæg eller er det noget hjemmelavet? På forhånd tak! -
Kasus
ForumindlægHej Jeg er en elev, som går i 8. årgang og vil gerne have svar på hvad genitiv, dativ, nominativ og akkusativ er. Dette emne har vi aldrig haft om før. Tak for svar -
Matematik, hvordan forbedre jeg mig?
ForumindlægHej Jeg har et problem. Mit matematik halter - gelvaldigt, jeg er færdig med 2.G på HTX og da jeg intet valg havde skal jeg have matematik på A niveau efter sommerferien. Pt får jeg 4 svarende til 7 i den gamle skala i års karakter(både mundtlig og skriftlig). Jeg ville gerne op på et 7 tal (ny... -
karakter
ForumindlægJeg er bange for, at jeg får 6,7 i snit, men det er mit håb at få 7. Hvis jeg nu lader vær med at tage til den sidste eksamen (Jeg bliver snart student nemlig) og vælger merit for at forbedre de karakterer jeg er dumpet i. Vil det være bedre? Er der nogen, der har været i samme situation som?
