Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15521 til 15540 af 47039
-
Politiske problemer
ForumindlægJeg skal lave et notat til socialdemokratiets miljøordfører om de politiske problemer der er forbundet med at begrænse det globale CO2 udslip. Jeg skal her inddrage nogle bilag, det ene bilag handler om USA's enomre høje CO2 udslip. Jeg har dog svært ved at se hvad de politiske problemer kan ... -
1 sætning
ForumindlægSie zeigen auch Konrad und Sophie und ihre zweispaltigen Gefühle, weil sie sind beständig in einander verliebt, und hier endet der Film. -
Terminsprøver uge 51
ForumindlægHej Er der nogen der ved om de opgaver man får til terminsprøverne har været brugt før? Eller er det nogen som slet ikke er blevet brugt før??? -
13 for dummies
ForumindlægWeil get I dreizen? Ich am en Yung von Denmärk, og ich knowz nichtz why to have 13?Bitten Help mig. -
Wie, en konjunktion
ForumindlægEr wie en underordnet eller en sideordnet konjunktion? Altså skal der være omvendt ordstilling, når den indleder en bisætning? -
sad og ventede
Forumindlæghej jeg har en sætning på fransk der lyder således: en dag sad Pierre og ventede på sine venner.Hvordan oversætter jeg denne sætning? kan jeg bruge être som hjælpeverbum? Altså: être assis.Jeg håber at der er en der kan oversætte sætningen. -
statistik, HJÆP!!!
Forumindlæghej. jeg er igang med at skrive en samf. rapport om statistik, og har lavet en spørgeskema undersøgelse af unges identitet i både danmark og frankrig. lige nu har jeg problemer med at bearbejde den statistik. jeg har sat det op mod hinanden og lavet tabeller, og redegjort for nogle af forskellene... -
Malaria
ForumindlægEr der nogen, som har et link/kan givet et link til en fornuftig hjemmeside, hvor det udførligt og overskueligt står ALT omkring malarias smitte fra myg->menneske->myg osv.På forhånd tak :D -
Meget koldt
ForumindlægHvis man synes, at foråret og sommeren er meget langt væk, så se hvad de kan i Århus...http://www.au.dk/da/nyheder/presse/150306aSå skal man ikke klage over de få minusgrader vi har nu... -
En sætning
ForumindlægEr denne sætning korrekt? The sociologist ends up saying that a society like that are not having much to offer for those who actually wants to live. -
Hjælp til grammatik...
ForumindlægHej.. ville blive rigtig glad, hvis nogen som var gode til engelsk gad sige til mig hva der er forkert i de her sætninger.. da jeg ikk er så god.Miranda is in a very difficult situation. The choice to be an adult when you are only 18 is not everyone there can manage it. The parents support her, b... -
terminsprøver
Forumindlægskal til terminsprøver i den kommende uge, her på onsdag d. 9. Nolge der ved hvilke tekster osv der kommer? :-) -
HJÆLP smerte og ..
Forumindlæg..glæde Hvordan opnår man glæde??? danke :):):) -
1 sætning
ForumindlægDet var ikke et typisk job for en prinsesse. Es war keine typische Arbeit für eine Königstochter. -
tysk oversættelse
Forumindlæghej! nogle der har lavet en tysk ovs som hedder "heine i paris" i så fald ville jeg være meget taknemligt hvis der er nogen som kan hjælpe mig! -
Hvordan siger jeg?
ForumindlægProblemformuleringogBilag / VedhæftedePå tysk? -
Købstype??
ForumindlægHej..Nogen der kan fortælle mig hvad de forskellige købstyper hedder?Jeg får hele tiden blandet rundt i de forskellige betegnelser.. -
Indlede med BUT
ForumindlægKan man godt indlede en sætning med "But..."? -
SRP i Engelsk og Psykologi Fight Club
ForumindlægHej jeg sidder og skriver min SPR opgave i Engelsk og Psykologi og med bogen Fight Club Er der nogen der eventuelt har lavet en analyse og forfolkning af bogen? gerne med særligt fokus på hovedpersonen og den rolle som Tyler spiller for hovedpersonens udvikling og derudover en analyse og fortol... -
Describe the style in...
ForumindlægHej folkens.Jeg har fået en engelsk stil for, hvor en af opgaverne bl.a. lyder:"Describe the style in which they are written"Der er tale om to artikler. Det, jeg er i tvivl om, er, hvad det helt præcist er, man skal beskrive - the style, ja, men hvorledes? Er der nogen, der har et eksem...
