Resultater: 15921 til 15940 af 436512
-
hjælp til rettelse af en lille tysk stil
Forumindlægkontakt mig venligst og jeg sender den via mailen. på forhånd tak -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHej, jeg skal til prøve i dag i sandsynlighedsregning, og er i gang med at øve mig lige nu.Vil bare gerne vide, om jeg har gjort det her rigtigt.Spørgsmål :Fra et spil kort trækkes 2 kort, og efter hvert udtræk noteres kortet og lægges tilbage i bunken.Betragt hændelserne :A)begge kort er hjerteB... -
Elektronparfrastødning
ForumindlægHej,Er der nogen der kan forklare, hvorfor benzenringen er flad, mens cyclohexanringen er bugtet? Går ud fra, at det har noget med elektronparfrastødning at gøre, men kan ikke helt se hvorfor.Mvh Katty -
it-projekt
ForumindlægHej.Jeg har været så uheldig at have haft indbrud, og vil høre om der er nogen, der har et it projekt liggende med tilhørende hjemmeside og database og en beskrivelse, som jeg kan låne til insperation, da jeg har fået mit stjålet.MvhAce -
harmoniske svingninger
ForumindlægHej Jeg har et lille definitions spørgsmål. Jeg sidder og læser om svingninger i engelske bøger, og begreberne amplification og phase bliver brugt en del. Jeg har svært ved at forstå hvad de betyder. nogen der kan forklare det? Jeg har googlet det og søgt på wikipedia.. det gir stadig ikke men... -
Bitte Herr Witzack hilfe
ForumindlægVil du være sød at hjælpe mig med at rette denne stil... så er du simpelthen min helt... masser af Knus Fra JannieGoodbye Lenin handelt von Alex und seine Familie sie leben in der DDR vorher der fall des Mauer.Alex Vater wohnt in Der BDR weil er vor lange zeit darnach gefluchtet hatte. Die Mutter... -
Gauss/Archimedes
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig at forklare, hvad der sker med trykket i væsken, når man observerer Archimedes lov ved hjælp af divergens sætning? -
appelaformer i film?
ForumindlægHej Har lige nogel spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med at besvare: 1) Bruger man appealformer i propagandafilm? 2) Er propagandafilm en undergenre til dokumentarfilm? 3) Hvis nej til 2'eren hvordan argumenterer man så for at en film er propagandafilm og ikke dokumentar? 3.1) Kan... -
Karakterer, der tæller halvt? Hvordan?
ForumindlægHej hej.. Ville bare lige spørge om der er nogen, der ved hvordan en karakter kan tælle halvt(altså billedkunst, idræt og musik).. Jeg troede at det var fordi karakteren kun optrådte som årskarakter, men studievejleder sagde, at man så bare dividerer med 0,5 istedet for 1..men det kan da ikke p... -
2ln(x) i differentieret form?
ForumindlægKære alle Hvad er den afledte funktion af 2ln(x)? På forhånd tak -
Opskrive reaktionsligning ved titrering
ForumindlægHej Hvordan opskriver jeg en reaktionsligning for hver af de følgende titreringer: HCl titreret med NaOH? NaOH titreret med HCl (jeg går ud fra, at reaktionsligningen er den samme som for ovenstående reaktion)? Demineraliseret vand titreret med HCl? Eddikesyre + Natriumacetat titreret med... -
Rettelse af spansk stil.
ForumindlægEr der nogen der er god til spansk og gider rette min spanske stil? Jeg er meget dårlig til spansk, og jeg kan specielt ikke finde ud af om jeg skal bruge preteritó eller imperfektum. For at gøre det lettere har jeg også skrevet en dansk version af teksten. På forhånd tusind tak for hjælpen!He te... -
Rettelse af spansk stil.
ForumindlægEr der nogen der er god til spansk og gider rette min spanske stil? Jeg er meget dårlig til spansk, og jeg kan specielt ikke finde ud af om jeg skal bruge preteritó eller imperfektum. For at gøre det lettere har jeg også skrevet en dansk version af teksten. På forhånd tusind tak for hjælpen!He te... -
kernefysik - Fusion
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe med denne opgave. Bogen kunne ikke hjælpe mig, selvom jeg har læst det mange gange. Opgaven er, at man skriver en reaktionen, hvor tre helium-4 kerner smelter sammen til en kerne. Hvordan skriver man det? Også, hvordan finder man den massen der forsvinder? Er ... -
Gennemsnitsberegning?! Pålidelig?
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om, der er nogle, der har erfaring med at gennemsnitsberegneren på softit.dkberegner ens gymnasielle gennemsnit ud korrekt? Tak på forhånd :) -
hvad betyder dette?
ForumindlægNår nogen afslutter hinandens sætninger, komplementerer de så hinanden? For jeg synes, at "komplementere" lyder meget som "komplementære". Når de komplementerer hinanden, betyder det så, at de fuldender hinanden? -
kvalitativ og kvantitativ
ForumindlægHej Jeg ved godt hvad kvantitativ er. Med hvad skal jeg forstå ved kvalitativ? Hvordan skal jeg genkende, at jeg har lavet en kvalitativ undersøgelse? -
Naturvidenskablig fakultet - biologi
ForumindlægKan man sige, at den epidemiologiske metode går under den induktive metode, hvis man ud fra en epidemiologisk metode laver en teori, der derefter eftervises? På forhånd tak og god påske! -
Strømtæthed
ForumindlægHej Jeg skal bestemme strømtætheden i en leder. Jeg ved at den er uendelig lang med en konstant strøm og radius s. Jeg tænker umiddelbart at strømtætheden må være en konstant og arealet er så bare formlen for en cirkel? -
Nordisk National Socialistisk Ungdom
Forumindlæghttp://www.nnsu.1go.dk/nnsu.htmlDenne side linker til, NNSU, en forening af nationalsocialister.Respons?
