Resultater: 16981 til 17000 af 436512
-
nogle der gider tjekke mine sætninger
ForumindlægJeg skal oversætte følgende sætninger til spansk og vil derfor sætte meget pris på en hurtig rettelse. Evt bare sige hvilke nr. der er fejl i. ved godt der er stavefejl i overskriften:) 1. Pols far hedder Josep. - El padre de Pol se llama Josep 2. han er 52 år. - Tiene cincuentaid&o... -
venstre- og højrefløj?
ForumindlægEr der nogen som kan uddybe de to begreber mht. politik.Jeg skoder til politik, men jeg skal op til historie på fredag, så det vil være meget rart, hvis jeg lige vidste det. -
Fru Marie Grubbe
ForumindlægHej, Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg skal skrive en Dansk opgave om Fru Marie Grubbe første kapitel. Jeg har fået en del spørgsmål fra min lære men har lidt svært ved tre af dem... ; • Undersøg tekstens verber nærmere, hvad springer i øjnene? • Anvendes der met... -
Beregning af pris
ForumindlægHej, Jeg skal beregne prisen på mine virksomheds varer ud. Jeg ved ikke hvor meget produktionen og varerne til at lave produktet koster. Men problemet er, at jeg ikke ved, hvordan jeg regner det ud, eller hvilken formel/model/budget jeg skal bruge, for at kunne regne ca. prisen ud på ca. 4 fo... -
Graf i wordmat
ForumindlægHeyo skønne "portal mennesker", Så jeg sidder her med en aflevering på matematik C - om linære funktioner, og skal lave en graf. Problemet er jeg har ingen ide om hvordan jeg gør det, for hver gang jeg prøver virker det ikke - håber på en let forståelig forklaring på hvordan man g... -
Religion - salmer?
ForumindlægHej hej studiEn af mine kammerater har lige været oppe i religion og trak en salme (nitte!)Det gik ikke for godt, og jeg er blevet ret i tvivl om fremgangsmåden med salmer.Derfor: Er der nogen, der ved, hvordan man skal gribe en salme an til en religionseksamen? - eller som bare har nogle gode rå... -
universitetsspecialer
ForumindlægDav..Er der nogen der ved om/ hvor man kan hente universitetsspecialer ned på nettet, eller hvordan man ellers kan få fat på et. Jeg kunne godt tænke mig at læse nogen af ren og skær nysgerrighed. -
mundtlig eksamen...arhhhg!
ForumindlægHej... jeg har et problem...Jeg skal til mundtlig eksamen, og jeg ved ikke, hvordan man gør...Hvad skal man starte med, og hvilke ting kan man tale om?I have no idea?!?PLEASE HELP ME.... -
årsprøve??karakter??
Forumindlæghej..jeg har lige været op på prøve i engelsk skriftlig..altså en årsprøve..jeg har lavet en essay og vil have andre til at kigge på den og sige jeres mening om hvad jeg burde få for den..både grammatisk og indholdsmæssigt..Essay about “A birthday Remembered”When someone has lost her mother she w... -
Arbejderne i vingården
ForumindlægHej!hvad er budskabet og pointen i "arbejderne i vingården" matthæus kap. 20"lad de første blive de sidste og de sidste blive de første" -> hvor vil han hen med det? Det er jo pisse uretfærdigt! Er budskabet så at der igen retfærdighed findes? nej sikkert ikk.. men hvad er ... -
regler for afstemning af en kemisk reaktion
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad reglerne for afstemning af en kemisk reaktion er? -
Årsprøve for putter!
ForumindlægTænkte på, hvilke spørgsmål man kan blive stillet til mundtlig matematik årsprøve i 1.g... Har ingen anelse om hvordan et spørgsmål kan lyde...Nogen der ka fortælle mig hva deres lød på, eller hva man kunne forestille sig det var, når det kun er 1.g?? :) -
"Amasis" af Herodot
ForumindlægNogen der har læst "Amasis" af Herodot?? Kan ikke finde noget som helst om den og synes egentlig også den er temmelig blottet for handling?? Kunne virkelig godt bruge noget inspiration?? -
Matematik A
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål til DE der har matematik A eller har haft det.jeg er nemlig i tvivl i øjeblikket om jeg nu alligevel skal have matematik A. For er det ikke temmelig svært og kun for "gode"? (jeg får selv 9 i matematik). -
indicis
ForumindlægHvad betyder indicis? -
Den Franske Revolution
Forumindlæghej..Nogen edr kan fortælle mig kort om hvad den franske revolution handlede om? og hvorfor det skete?? har virkelig læst meget om det, men disse bøger er så svære og forstår.. er ik helt med på hvad den franske revolution handlede om..Please hjælp mig.. I BEG YOU :.0( -
Guldkorn til 9. klasses mndt. eksamen
ForumindlægMan hører jo at et 13-tal kræver en indsats udover pensum - nogen der ligger inde med gode udregninger som man kan forsøge at komme ind på? -
IT-case Bolia-com
ForumindlægHey..Nogle andre HHX'ere som har IT mæssige problemer i casen bolia.com? Vi sidder en masse her, og har lidt svært ved at finde nogle konkrete IT problemer.. Håber i snart svarer ;)Knuser -
Hjælp til emne valg i Musik Engelsk SRP
ForumindlægHey! Jeg skal vælge et emene til Musik Engelsk SRP, men er løbet lidt tør for ideer. Havde selv tænkt lidt på Jimmi Hendrix, da den er meget åbenlys. Men ellers havde jeg tænkt lidt på elektronisk musik, nogen der har nogen ideer indenfor det emne? eller andre ideer til emner. I må ... -
2 gradsligning
ForumindlægFind diskriminanten ax2+3x-6=0 der skal være 2 løsninger, altså er diskrimanten positiv. Men hvordan finder jeg a?
