Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17121 til 17140 af 47039
-
Kemiske våben i forbindelse med 1.verdenskrig
ForumindlægHej jeg skal til at skrive SRP i fagene kemi b og Historie A emnet omhandler Kemiske våben i forbindelse med 1.verdenskrig er der en som kunne hjælpe med problemformuleringen og det som hører med dertil? tak på forhånd -
Fodnote
ForumindlægHej, havde lige et spørgsmål omrking fodnote. Skal man sætte en fodnote ind når en afsnit er færdig, eller skal man tilføje dem hver gang man får viden. Det skal siges, at det er fra den samme kilde. Skal jeg så sige hver gang jeg finder noget nyt viden at det er fra den side, eller må jeg gerne ... -
Dronningens nytårstale 2007
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe mig med analysere dronningens tale 2007, da det er første gang jeg skal analysere en tale. ( Ved ikke hvordan jeg skal start ) -
Den Spanske Syge
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal til at skrive SRP i den spanske sygdom, men har meget svært ved at finde kilder som jeg kan bruge. Jeg skriver i matematik og historie og er også lidt forvirret over hvad min problemformulering skal være. Er der nogle der kan hjælpe mig? -
Heksejagt
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP i Engelsk A/Historie A og har valgt heksejagt. Jeg har rimlig godt styr på Historiedelen men Engelskdelen forvirre mig. Jeg bliver nød til at inddrage faget, men jeg ved simpelthent ikke hvordan. Har noget faglitteratur på Engelsk, omkring emnet, men jeg ved OVERHOVED... -
Rydbergs formel
ForumindlægSpørgsmålet er egentlig relativt simpelt. Hvad er henholdsvis n og m i Rydbergs formel? Jeg har ikke kunne finde nogle forklaringer. Desuden har jeg ikke helt forstået, hvordan Bohr kunne opstille sin atommodel ved hjælp fra denne formel. Mvh. Peter -
Hvad er et NIC-land kort fortalt og er Thailand et?
ForumindlægOverskriften siger sig selv. Hvad er et NIC-land helt præcist, kort fortalt og er Thailand et NIC-land? Hilsener -
Novelle - Ondskab
ForumindlægJeg skal skrive en novelle. Der skal ske noget ondt for hovedpersonen. Hvad kunne det være? Jeg er lidt lost, så pleas hjælp:) -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej. Har siddet med det her i noget styk tid nu og prøvet og oversætte det, men synes ikke det giver nogle mening når jeg oversætter det.. nogle som vil hjælpe? så det giver noget mening. ”Our acquaintances tend to stand in a relationship of utility to us in the sense that the role whic... -
Idé til essay?
ForumindlægVille lige høre om ideer til et essay. Jeg skriver om "Sociale medier og mennesket" Jeg har tænkt mig måske at komme ind under: Ankerkendes og bekræftelse fra andre i sociale medier ( fx også like-kulturen) Man altid er tilgængelig, så folk kan altid få fat i en Afstanden er blevet k... -
Boganmeldelse -Disposition og indhold
ForumindlægHvad skal en god boganmeldelse indholde, og i hvilken rækkefølge? -
Hjælp
ForumindlægHej Jeg laver en historie opgave men kan desværre ikke finde svarerne på de følgende spørgsmål Hvorfra og fra hvem stammede ideerne om, at arbejderne skulle organisere sig? Forklar hvad det vil sige at "organisere sig"? På forhånd -
Metafor
ForumindlægHej:) Er der nogle der ville være forklare mig hvad et metafor er ? - Mange tak -
står det moderne samfund i vejen for den naturlige evolution?
Forumindlægnogen der kan give nogle kilder til at svare på dette spørgsmål, eller evt. hjælpe på vej? -
Antikkens demokrati
ForumindlægHvad for nogle dårlige ting var der ved Antikkens demokrati? tak -
Demokrati
ForumindlægEr der nogle lande som har demokrati men stadig ikke kan ytre sig? Hvis ja hvilke lande? og hvad kan man gøre for at hjælpe dem? Tak på forhånd! -
Fattigdom i Danmark
ForumindlægHejsa! Jeg skal lave en synopsis om fattigdom i Danmark, men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal vinkle den. Der er vel ikke nogle af jer der har et bud på en super lækker problemformulering? -
Organiske farvestoffer
ForumindlægHej, Er der nogen, der kort kan forklare mig om den kemiske opbygning af organiske farvestoffer? Evt. kilder til læsning om det :) -
Flyve til New Zealand
ForumindlægKan man godt nøjes med kun at flyve med to fly? Det er ikke brændstof nok til at kun flyve med et, men kan det godt lade sig gøre med 2? Jeg ved godt, at man normalt vil tage 4-5 fly på sådan en tur, men er det ikke mere fordi, at det bliver rigtig dyrt ellers? Tak på forhånd og god aften. -
Hvem støtter hvem?
ForumindlægHvem vil I sige Israels og Palæstinas top 3 støttere er og hvorfor?
