Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17521 til 17540 af 47039
-
tysk
ForumindlægHvornår siger man in diese jahre og in diesen jahren de har samme betydning hvordan ved man hvornår man skal bruge hvad?? Og hvornår man bruger dass og zu??? -
Er lost med en mundtlig synopse..
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med hvordan jeg laver en mundtlig synopse? Altså f.eks hvordan opstætningen skal se ud og det. Mit overemne er: Arv og Miljø. Og min tekst ejg har valgt er Barndommens gade af tove ditlevsen.. Men ved ikke hvor jeg skal begynde. Er helt lost.. Jeg skal vel ... -
SKRIVE ET ENGELSK ESSAY?
ForumindlægJa sidder med den her engelsk aflevering, hvor jeg har fået frie tøjler.. Skal skrive et engelsk essay på 1,5 - 2 sider om et emne jeg fuldstændig selv vælger.. Problemet er bare jeg er fuldkommen lost.. ved hverken hvad, hvordan og hvilket jeg skal skrive om.. Håber der nogle der kan hjælpe... -
Hjælp romatikken
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken til mudtlig eksamen. Ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Men det skal helst være noget med ulykkelig kærlighed. Mange tak. Håber I kan hjælpe -
Hvilken linje åbner for hvilke uddannelser?
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg ville gerne vide, hvilke uddannelser der bliver "åbnet", hvis man fx vælger linjen Mat A, Fysik A, Kemi B? På HTX Håber nogen måske har lidt kendskab til sådan noget :D takker på forhånd -
eng.gramma
ForumindlægHe went to London He shot to lions He broke up with his girlfriend. Er det korrekt? Tak på forhånd. -
Sproglig område
ForumindlægHvad skal forberede sig på når det er sproglig stofområde -
Mundtlig fransk eksamen
ForumindlægHej Jeg vil bare gerne vide hvordan fransk eksamen på B-niveau foregår? -
HJÆLP til oversættelse af lovtekst søges!?
ForumindlægJeg er ved at skrive eksamensopgave og mangler hjælp til forståelse af en gammel lovtekst. Jeg håber nogen kan hjælpe. (sqvatmølle = vandmølle med ringe vandskøde eller lille vindmølle) Teksten lyder således: "1: Mand maa ej giøre mølle af ny, uden mand haver Dam og Damstæd, og saa at vand... -
AT 2011 - de unge mødre?
ForumindlægHej alle. jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at komme med forslag. Jeg synes jeg er på rimelig bar bund mht. det her overmene. Jeg har tænkt på jeg rigtig gerne ville skrive i psykologi. men kan ikke finde ud af hvad jeg skal blande det med. Jeg synes at det med reality-tv lyder vir... -
Et kort spørgsmål :)
ForumindlægFortællersynsvinkel? (Jeg - fortæller? Alvidende fortæller? Indre? Ydre?) Hvad menes der? -
Mådeudsagnsord :-)
ForumindlægHej, jeg har en masse sætninger med mådeudsagnsord. Jeg har lavet 2, men ved ikke om de er rigtigt håber nogle kan rette dem og så har jeg den tredje, men kan simpethen ikke få den til at passe, håber nogle gider hjælpe. På forhånd tak! :-) 1. Hvorfor er du så trist? Vil fru Meyer vide. - Waru... -
vinkeldiameter
Forumindlæghvis man skal beregne månens radius ud fra en vinkeldiameter på 0,52 grader. opgavespørgsmålet lyder: hvis man måler vinklen fra kant til kant (vinkeldiameteren) af månen her fra jorden, finder man en vinkel på ca. 0,52 grader. herefter skal månens radius. -
nationalisme i danmark
Forumindlæghej jeg er igang med at lave et synopsis(eksamens prøve) om EU og Danmark jeg har stillet spørgsmålet "hvilken forhindring har den nationalistiske tankegang om EU’s indflydelse til mellemstaterne?" derved er jeg usikker på hvor stort et fænomen nationalisme findes i danmark i for... -
Oversættelse af udtryk
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte følgende udtryk til latin - Vilje slår teknik I min lille naivitet forsøgte jeg med Google-translate hvilket gav følgende resultat: Ars convertam På forhånd tak -
Perspektiveringer til Nattevandrerinden!!
ForumindlægHej allesammen jeg skal perspektivere noget til nattevandrerinden, som jeg skal op i til eksamen.. Nogle der har noget der har nogle ideer? Foreksempel perspektivering til "Indvielsen"? Tak på forhånd! -
Hjælp til abstract
ForumindlægHej Jeg skal aflevere en opgave i forbindelse med min uddannelse og har brug for hjælp til abstract. Jeg er god til engelsk, men ikke skriftligt. Er der nogen der er god til engelsk skriftligt der kan hjælpe mig? -
NOGEN DER KAN LIDT SPANSK!!!!
ForumindlægHej.... jeg har nogen meget korte sætninger jeg gerne ville have oversat til spansk. På forhånd tak Håber virkelig at der er nogen der kan HJÆLPE :) -
Modalverber i tysk, HJÆLP!
Forumindlæg<span lang="DE" style="font-size:12.0pt;font-family:Cambria; mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-fareast-font-family:Cambria;mso-fareast-theme-font: minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;ms... -
Livsformer og livsstile i det senmoderne samfund
ForumindlægHej, please hjælp mig med dette! Er helt blank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1. redegør for hvad der betegner begreberne "livsformer" og "livsstil" , skal evt. bruge minervalmodellen. 3, diskuter hvilke positive og negative konsekvenser disse senmoderne livsformer og livstile har f...
