Resultater: 17821 til 17840 af 436512
-
Kan man måske få noget hjælp tager mindre end to minutter! :)
ForumindlægHej, jeg ville gerne have om at du ville rette denne stil? :) Tak på forhånd, jeg ville sætte stor pris på det! :-D The differences between my life and an Amish person: Amish women make their own long, dark - colored dresses. They cover their hair with cloth hats, called a prayer hats... -
Eksistentialismen
ForumindlægHej venner, Jeg skal besvare følgende spørgsmål: Hvilken slags eksistentialisme gjorde Pär Lagerkvist brug af? Men jeg kan ikke rigtig finde noget omkring det. Håber nogen vil/kan hjælpe. På forhånd tak :) -
Argumenter med liberalistisk grundholdning
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med opgaven, som jeg har vedhæftet? Jeg ved simpelthen ikke, hvordan og hvad jeg skal gør. Går helt i stå, når jeg ser sådan en opg. Det er en af min sidste afleveringer, så vil gerne have det blvier lidt bedre end det plejer, så håber virkelig nogle kan hjæl... -
"Fire at the attivan factory" analysis of the title
ForumindlægForbereder mig til mundtlig engelsk -hvorfor er det også man skal op i kendte tekster så bliver det bare delvist sådan noget notatrytteri-og jeg har absolut ingen notater. ville hellere hustle mig igennem ukendt tekst.-Men om alle omstændigheder kunne jeg godt bruge nogen bud på hvordan titlen på... -
Titan
ForumindlægHåber der er nogle der kan hjælpe med c) og d) i den vedhæftede opgave. Jeg skal bare lige bruge et hint til hvordan de skal løses. På forhånd tak! -
Universalsætninger
ForumindlægJeg skal snart til tysk mundtlig og lad os bare sige at jeg ikke glæder mig og at jeg får brug for al den hjælp jeg kan få! Er der nogen herinde som kender (eller kan finde på) nogle gode "universalsætninger". Med det mener jeg sætninger der kan bruges til alle emner i en general diskus... -
Enhedscirkel
ForumindlægHej jeg vil bare lige spørge om hvis man nu kommer til eksamen og trækker noget med sin. og cos hvad kan man så fortælle om enhedscirklen...? -
Potensregler
ForumindlægHej alle, jeg har matematik på b, og jeg skal have en "lille" test her tirsdag d.14 april, og det ville være dejligt hvis i ville hjælpe mig med at fortælle hvad det er jeg skal gøre udover at læse op på det, men hvad der specielt er vigtigt i dette emne På forhånd tak. -
Kinesisk spørgsmål
ForumindlægHvad hedder sætningskonstruktionen "fordi...så..." på kinesisk? Hvordan udtrykker man "når" og "da" på kinesisk? Hvordan skriver man at man gør noget sammen med nogen på kinesisk? -
Tryk i væske og luft
ForumindlægHej SP Er der ikke en der kan firtælle lidt om tryk i væske og i luft og formlerne der er knyttet til? tak på forhånd -
Hjælp til outline
ForumindlægHej, til engelsk eksamen skal jeg snakke om et selvvalgt i 5 min ud fra en outline. Det overordnede emne jeg har valgt, er School shootings and gun violence, med Columbine High School shooting, som undertema. Jeg starter selvfølig med at fortælle om hvad jeg har valgt og hvorfor, bagefter fortæll... -
Reducer andengradsligning
ForumindlægHvordan reducerer man ligningen? (a+b)^2-a^2-ab -
hjælp til genetikopgave
Forumindlæghej håber at der er nogen der kan hjælp mig med denne genetikopgave, forstår den ikke helt. det er en aflevering der skal afleveres d.28 november, så vil gerne have hjælp hurtigst muligt :( please help me anyone :( tak på forhånd -
dansk
ForumindlægNogen der vil gøre mig den store tjeneste at rette min dansk opgave?? ::)))) -
2. prøveforsøg - Skal jeg vente et år?
ForumindlægHejVar oppe i kemi B igår og fik 9. Egentlig er 9 en fin nok karakter og faktisk er det også det samme som jeg fik i årskarakter (hvilket flere incl mig selv dog mente var for lavt). Men jeg ærgrer mig alligevel rigtig meget. For jeg havde knoklet en del for at forbedre min karakter her til eksam... -
Normalfordeling
ForumindlægHej Jeg har fået stillet spørgsmålet: Angiv middelværdi og spredning for måltallet X, når X er normalfordelt og kan beskrives vha. Jeg har geogebra, som jeg indtil videre har brugt til at løse mine opgaver i normalfordeling, men hvordan skal denne løses? Og kan jeg overhovedet bruge geogebr... -
ligning
Forumindlæghej hvordan regner man denne her ligning ½x-2½=-x+2 altså jeg tror facit skal give 1 eller -1 ligning ser lidt lille ud der er minuser i så kig godt på det !!!!!!!! jeg vil ikke bare have facit tak -
Hjælp....har behov for noget hjælp.
ForumindlægJeg skriver fordi jeg gerne vil bede om noget hjælp til løsningen af opgave 1: Et skibs langs kysten. -
idet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)= 2*√x, x>0
Forumindlægidet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)= 2*√x, x>0 a. bestem tallene a og b, sådan at graferne for f(x) og g(x) går gennem punktet A(1,2), og således at graferne har en fælles tangent i A. (har jeg lavet) b. tegn graferne, og bestem en ligning for f... -
reducering
ForumindlægHvordan vil man løse denne her udtryk? (p-2q)^2+4pq-(p-q)*(p+q)?
