Søgning på: danskere i verden. Resultater: 17941 til 17960 af 47039
-
Gennemsnittet er faldet?!?!
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg er blevet færdig med 1.g og har dermed også fået min sidste halvårskarkter. Da jeg fik min første halvarskakrater i Dec. var mit gennemsnit 7,2, men effter grundforløbet skiftede jeg studieretning og kom dermed i en ny klasse. Det har taget meget tid før jeg følte mig tilpas... -
endelser
Forumindlæghey Jeg skal snart til 9. klasses eksame og har derfor tjekket mine fejl på mine diktater ( det er nemlig her jeg for dårlige karekter) de fleste af mine fejl var ved endelserne og vil derfor spørge om nogen kendte et link til at kunne øve mig på forskellige ord? ;) -
Nonsens-video
ForumindlægHvornår fjerner man den forvrøvlede og vildledende video om komma før der/som? Den er det rene nonsens og giver simpelthen elevene lodret forkert besked. -
indsættelse af 'imidlertid'
ForumindlægEr i tvivl om følgende sætning er korrekt: "Diese nahe Beziehung zwischen Stefan und seiner Mutter begrenzt aber Stefans Entfaltungsmöglichkeiten." aber = imidlertid På forhånd tak.. -
Klumme.
ForumindlægHvor lang skal en klumme være? -
velfærdsmodel
ForumindlægEr der nogen der kender en side, hvor jeg kan finde hvilken lande i EU har de forskellige velfærdsmodeller? -
program til trekanter
ForumindlægHej, er der nogen der kender et rigtig fedt program hvori man kan tegne sine trekanter, f.eks. retvinklede, vilkårlige osv. Har brugt word og point indtil nu, men synes det kunne være smart at bruge andre evt -
Hurtig hjælp til engelsk (til imorgen)
ForumindlægHej, skal skrive en stil til i morgen. håber der er nogen der vil læse dette afsnit i gennem og rette/kommentere eventuelle fejl: I think Simon Jenkins has a good solution to the problem about smoke. The local authorities should make the smoking ban, so it will be the local community that decides... -
Del ud af din viden!
ForumindlægHej med alle jer. Kunne bare godt tænke mig at høre lidt om jeres AT - eksamener, de der har været oppe? Hvordan gik det? Hvad lagde lærer/censor vægt på? hvad skal man gøre? hvad skal man ikke gøre? Kom og svar:D -
Hvad er renteslaveri?
ForumindlægHvad er renteslaveri? og hvad er konsekvenserne af afskaffelsen af dette? -
Global opvarmning, et reelt problem?
ForumindlægHej, jeg skal overveje og diskutere om den globale opvarmning er et reelt problem. Selv tror jeg at den globale opvarmning er menneskeskabt,og at den vil få konsekvenser i fremtiden (dog ikke så voldsomme konsekvenser som f.eks. Al Gore forudser). Hvad tror i, og hvorfor? -
Hjælp til fedme i biologi og samfundsfag
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal i gang med at skrive synopsis i fagene samfundsfag og biologi med samfundsfag som hovedfag.. Nu skal jeg så have udformet en problemformulering og evt. 3 underspørgsmål.. Er der noen der har en ide eller to til hvad der kunne være spændende at undersøge.. eller evt. nogle ... -
AT metoder og teori
ForumindlægJeg skal op i AT her i mrogen i biologi og dansk.Mit emne er kloning af mennesket og det jeg har gjort i biologi-delen er at redegør for teorien bag kloning og derefter kigge på konsekvenserne af kloning og etikken bag det hele. men mit store problem er at jeg er fuldstændig på bar bund når det... -
mundtlig karakter
ForumindlægHej. I min folkeskole kunne man ikke få 00 i de mundtlige karakterer. Mit spørgsmål er så, om man kan få det på gymnasiet? og hvad skal der til for at få 00? -
Samf. eksamen
ForumindlægHej alle :D Jeg tænkte på om der er nogen der ligger inde med nogle brugbare og omfattende noter til 9. klasses samf. eksamen? Det ville være super hvis der var det, og muligvis havde fået en okay karakter ved hjælp af noterne :D Takker på forhånd zD -
historie, religion og samfundsfag.
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med en 24 timers forberedelse til min KS eksamen. ( Kultur og samfundsfagligruppe). Det er fagene historie, religion og samfundsfag. Jeg vil så høre, om der er nogen der ude der har tid til at hjælpe mig, her til aften/nat? Det drejer sig om emnet: veldfærdssystem og fattig... -
Sabbatår
ForumindlægHej alle sammen Nu er jeg jo ikke den eneste, der får hue på til sommer.. Jeg har valgt at holde et sabbatår, og vil gerne høre hvad andre, der også har valgt at holde sabbatår, har tænkt sig at lave.. Hvis der er nogen, som kender nogen hjemmesider med f.eks. højskole i udlandet eller hvor man... -
Samf. - eller Hist. Metoder?
ForumindlægJeg skriver i samfundsfag og historie. Jeg har en masse artikler, som jeg har brugt de samfundsvidenskabeliuge metoder til. - Mit spørgsmål lyder så: Skal jeg også angribe dem kildekritisk? -
Manuskript
ForumindlægHej jeg skal aflevere en engelsk stil med emnet how to do business in India så tænkte måske der var noget som ville være så rare at kigge grammatikken igennem :) sender den på mail for at undgå plagiat :) -
Operatorer i TI-Interactive 1.3
ForumindlægFor nogen uger siden så jeg en kæmpe pdf-fil, som beskrev alle operatorer i programmet. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde den?
