Debat

Gennemsnittet er faldet?!?!

30. juni 2017 af SandyW (Slettet)

Hej Alle sammen. Jeg er blevet færdig med 1.g og har dermed også fået min sidste halvårskarkter. Da jeg fik min første halvarskakrater i Dec. var mit gennemsnit 7,2, men effter grundforløbet skiftede jeg studieretning og kom dermed i en ny klasse. Det har taget meget tid før  jeg følte mig tilpas i den nye klasse. Jeg skulle nærmest vende mig til ikke at blive nervøs for at række hånden op igen, og det har også fået konsekvenser for den sidste halvårskarakter jeg har fået lige før sommerferien, som også har fået mit gennemsnit til at falde. Jeg er nemlig blevet trukket en karakter ned ved mange af fagenes mundtlige del.  Kan jeg stadig nå at få det højt oppe igen hvis jeg self. arbejder hårdt og gøre mit bedste.

ville bare høre om i har prøvet at blive udsat for det samme og om i nu også kunne nå snittet for jeres drømmeuddannelse. Jeg kunne nemlig virkelig godt tænke mig at læse farmaci eller medicin :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. juni 2017 af JulieW99

Selvfølgelig kan du det. Du har to år tilbage endnu, og ellers kan man også søge ind på kvote 2. Mit gennemsnit er også faldet lidt mellem 2. standpunkt og årskarakterer i 2.g, fordi jeg faldt i idræt og dansk - det er hvad der kan ske. 

Hold hovedet højt og kom stærkt igen i 2.g. Så skal det nok gå. :)

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #2
30. juni 2017 af Justitia

Min ven havde et snit på 6 ca. efter 1. g - endte med snit på 11.4.

 


Skriv et svar til: Gennemsnittet er faldet?!?!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.