Resultater: 18281 til 18300 af 436513
-
Folkeskole- vs. gymkarakter
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig.. :) Har I erfaring med om man hhv. falder/bibeholder/stiger i karakter når man skifter til gymnasiet. Jeg har hørt lidt af hvert, dog mest at man falder. Jeg fik et snit på 10,5 med en nogenlunde middel indsats. Nogen, der har prøvet det sammen ca.? Hvad vil I tro jeg får ... -
Protolysegrad
ForumindlægHvordan defineres protolysegraden af en syre? -
BIKSTOK
Forumindlægtil alle som kan li hip hop reggae/dancehall!!!tjek det her!!www.bikstok.dkman kan downloade udsnit af deres kommende album!bikstok tæller : PHARPHAR, BLÆS BOOGIE OG EAGGER!det er fandme fedt...minder måske en smule om malk de koijn... men helt deres eget!!! TJEK DET UD -
Mat.
ForumindlægJeg har fået sådan en ligning a=log(180/155)/log(25)a=0,613283og nu skal find a ved at indsætte a i f(90)=155*90^ahvordan kommer regnstykket til at se ud...? -
Hvor mange timer?
ForumindlægHejsaHvor mange lektioner (på 90 minutter) har man i 3.g hvis man har to højniveaufag samt et mellemniveaufag?Samt hvor mange old, religion, dansk og historie lektioner har man om ugen?Har man tre lektioner af ovenstående fag på fjorten dage og derfor skiftevis 1 eller 2 lektioner pr. uge?Håber d... -
hjælp til lille oversættelse (Karinz el andre)
ForumindlægJeg har en lille oversættelse, der mest minder om et slags skema over indholdet i et produkt. Der er dog ikke nogen direkte forbindelse mellem nogle af sætninger, der gerne skal ses som enkeltsætninger. Dette e For at komme til pointen, så vil jeg bare gerne lige have hjælp til at gøre min oversæ... -
HG-Handelsskolen
ForumindlægHvordan er niveauet med lektier på HG? Er det lange og svære lektier? -
Kiropraktor??
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvad en selvstændig kiropraktor ca. tjener?? eller hvad "en tid" hos en kiropraktor ca. koster?? -
en hjælper.
Forumindlæghej alle sammen. jeg leder efter en der måske kunne tænke sig at hjælpe en pige på 14 år der ar mange sproglige problemer i engelsk.Jeg er ret nervøs for eksamen og jeg kunne godt bruge en ekstra hånd med mest hjælp til det skriftlige for jeg er ikke så godt til at udtrykke mig på engelsk. Det v... -
hjælp engang og vind en million
ForumindlægDette er lige lidt uden for "skole-pangel", men jeg håber at nogle her vil hjælpe.Jeg skal finde en mobiltelefon som er billig, men god, som jeg kan give til en fødselsdagsgave, men problemet er at jeg gerne vil have én uden abonement*, (da jeg gerne vil lave en www.telmore.dk konto, og... -
ligning for tangent i et punkt
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=x4-x2+4 a) Bestem en ligning for tangenten i punktet (2,f(2)) b)bestem monotoniforhold og lokale ekstrema for f Er der nogle der kan hjælpe mig lidt på vej? :/ -
at
ForumindlægJeg har tænkt på at vælge historie og psykologi som bærende fag til min studentereksamen i AT. Er der nogle idéer og forslag til hvilke emner jeg muligvis kan arbejde med? -
Forskrift - areal på en parabel?
ForumindlægHej :) Jeg er kommet ind i nogle vanskeligheder, hvor jeg skal finde både forskrift og areal ud fra kun 2 punkter i et kordinatsystem. Er det muligt, at i kan hjælpe mig igang, da jeg har en del opgaver ligeledes? På forhånd mange tak! :) Se vedhæftet: -
2.g opgaven...
ForumindlægEr det obligatorisk at skrive 2.g historieopgaven inden for et emne man har haft om i historie, eller er det fuldstændig frit?? :) -
funktion - toppunkt. hjælp!
Forumindlæghej. jeg sidder med en mat aflevering, hvori der er nogle opgaver som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an. 1) funktionen f er givet ved f(x)=x^3+kx-2x+5, hvor k er et reelt tal. det oplyses at f har lokalt minimum i x=1 a) bestem tallet k. 2) funktionen f er givet ved f(x)=x^3-x^2+x-1 a) best... -
A-niveau kemi??
ForumindlægHey... jeg skal have kemi på a-niveau fra næste år, men er ikke SUPER NØRD til det! er nogle som har nogle gode forslag til, hvordan jeg kan forberede mig?? -
hvad betyder det her ??
ForumindlægRomantik (1800-1870) Historie: - enevælden strammer begrebet – censur som medfører ÷ mulighed for at ytre sig --> romantikken hvordan forstår I dette ?? -
matematik
Forumindlæghy nogle som kan hjælpe mig med opg 6? takker på forhånd -
oversættelse
Forumindlægheej ., nogen som er gode til at rette., har nogle sætninger som jeg skal oversætte og er ikke særlig god til tysk ., nogen der kan hjælpe ?? kan ikke sætte dokumenten ind så vis jeg kunne få en email og sende til ville de være perfekt ., plizz ., -
Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk
ForumindlægJeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd.
