Søgning på: danskere i verden. Resultater: 18381 til 18400 af 47039
-
spansk aflevering
Forumindlægkan nogle rette min spansk aflevering der er på 100 ord? -
Er dette et ord?
ForumindlægHej:) Jeg er i gang med at analysere argumentation i en tekst. Kan man godt skrive at et argument er "belægsløst" ? Tak på forhånd -
syntaktisk analyse af sætning.
ForumindlægJeg søger hjælp til en syntaktisk analyse af denne sætning: Den, som dræber en anden, straffes for manddrab med fængsel fra 5 år indtil på livstid. Jeg synes den er lidt kringlet, når der er den sætningen "som dræber en anden". Hvordan skal den gribes an? -
Færdighedsregning FSA 2014?
ForumindlægSynes I at den var svær? Og hvor plejer omsætningstabellen at ligge med hensyn til skellet mellem 10 og 12? -
ENGELSK EKSAMEN HJÆLP:O
ForumindlægHej Jeg skal snart til engelsk eksamen, og jeg har lige et spm. ifm. placering af adverbier. I nedenstående sætn. skal adv. seldom placeres: On her birthdays he forgot to bring her flowers (seldom). Men der står i min grammatikbog at småadverbier placeres mellem subjekt og verballed, eller ef... -
Fejltyper i eng b
ForumindlægHej Hvilke typiske fejlsætninger kommer der til eksamen i engelsk b i delprøve 1? I hvert fald: - Ordstilling - kongruens - forholdsord (præposition + that = fejl) - ing-form - adverbium/adjektiver (hvad der ligger sig til hvad osv.) Er der mon flere fejltyper? Mit problem er egentlig at... -
Amish - Rumspringa
ForumindlægHej Jeg har pt om Amish i mit AT forløb (engelsk/religion). Til mit analyserende spørgsmål kunne jeg godt tænkte mig at komme ind på de unge i Amish samfundet og Rumspringa. Jeg har derfor brug for en artikel til at analyser, hvor evt. en ung amish fortæller om sin oplevelse med Rumspringa elle... -
Kursen på euro
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide hvad :"kursen på euro er 744" betyder? M.V.H Pokemonorm -
Biologi , regnorme HJÆLP !!!
ForumindlægEr der nogen der vil forklare mig hvorfor regnorme er vigtige PS: må gerne være lang. -
Fra farmaceut til læge
ForumindlægHej ! Jeg er igang med at læse farmaci på KU og er nu på mit 4år. Jeg overvejer stærkt, at skifte til medicin studiet, og overvejelsen skyldes primært, at jeg ikke behersker det engelske sprog vel. Jeg er mildest talt elendig. meget af arbejdet som en farmaceut foregår på engelsk, hvilket bekymr... -
Emil Aarestrup
ForumindlægHvilken følgende træk har han, når han skriver digte? -
hvilken teoretikere?
ForumindlægHej Hvilken teoretikere udtaler sig om selvrealisering? Er det Giddens, Ziehe eller en anden? Er helt forvviret.. kan ikke slå selvrealsiering op i min bog og der kommer ikke rigtig noget frem på nettet, kun teoretiker vi ikke har haft før.. :/ Håber nogen kan hjælpe! På forhånd tak! -
Plyometrisk og eksplosivt
ForumindlægNogle der kan forklare mig præcist hvad eksplosivt- og plyometrisk træning er ? -
Værtsfamilie USA
ForumindlægHejsa:) Jeg står med 1 flyvbillet til USA i April. Rigttigt skulle jeg have været afsted med mine efterskole. Men jeg droppede ud efter juleferien pga. personlige årsager. Skolen har bestilit flybillet, og den kan ikke ombestilles, så mine forældre og mig har snakket om, at man måske kunne fin... -
Alzheimer
ForumindlægHej derude. Er der nogen, som kan anbefale bøger omkring sygdommen, har tjekket lidt ude på nettet og syndes det er svært at finde noget ordentligt materiale På forhånd tak :) -
Udveksling i 1g?
ForumindlægHej. Jeg skal på efterskole i 10.klasse og tænker at jeg tager en STX efterfølgende. Ved i om det er muligt at man i 1g f.eks tager til USA, og så efterfølgende starter i 2g hjemme i Danmark? -
School shooting
ForumindlægHej Jeg skal snart til engelsk prøven hvor jeg har valgt overemnet school shooting. Jeg ville høre om der er nogle herinde som har en ide til hvad mit underemne kunne være? -
SRP mundtlige
ForumindlægHej, jeg har skrevet en SRP om "Fedme og de modstridende synspunkter herpa°". Jeg har skrevet det i fagene biologi, som er min studieretningsfag og engelsk, hvor jeg har valgt dokumentaren, Super size me. Jeg har prøvet at tænke over hvilke andre fag jeg kunne have brugt, men er ikke ko... -
Moms relateret spørgsmål
ForumindlægJeg står med en opgave i moms hvor jeg skal finde ud af hvordan en specifik situation skal behandles momsmæssigt. Situationen er at en virksomhed i danmark (som ikke har planer om at sælge til udlandet) sælger til en privatperson i Polen alligevel og hjælper med transporten. Mit dilemma er hva... -
Hjælp til 9 klasse eksame
ForumindlægHej, jeg er en 9 klasse elev som skal op til eksamen her på tirsdag. Jeg er kommet sent i gang og mega forvirret i hvad jeg skal skrive om, da min lærer har hjulpet med problemstillinger og jeg intet forstår af dem (de kan ikke ændres nu) Min problem stilling er - hvilken betydning har grundlove...
