Resultater: 18541 til 18560 af 436513
-
Tanzania råstoffer
ForumindlægKan ikke finde noget om tanzanias råstoffer, hjælp :S -
Definition: Ladning i strøm
ForumindlægHej SP. Jeg er begyndt på et nyt emne i fysik: Ellære. Jeg har været igennem de første begreber, som blandt andet strømstyrke med enheden ampere. Hvad jeg ikke forstår er ladningen (Q) som indgår i formlen for strømstyrke. Jeg kan se enheden for ladning er coulomb pr. sekund. Jeg har selv prøve... -
Ifttt
ForumindlægHej, er der nogle, som har styr på IFTTT og gerne vil hjælpe mig med noget inden for det? :) -
Jordens radius
ForumindlægEr der en som kan forklare mig hvordan jeg laver disse opgaver? Jeg er pænt meget på bar bund, men en forklaring ville være guld værd! Vinkel A er 7,2 grader. Buelængden mellem Syene og Alexandria er 800km. a. Hvordan kunne Eratosthenes ud fra de to måleresultater 7,2 grader og 800km slu... -
OVERSÆTTELSE, HJÆLP søges
ForumindlægGoddag. Jeg har en aflevering for, hvor jeg skal oversætte nogle sætninger og jeg ved ikke helt om jeg har de rigtige kasus og bøjninger. Jeg ville blive glad hvis der var én der gad rette det! -
VRettelse af min oversættelse.
ForumindlægHej:o) Har lavet min franske afl., men er lidt rusten efter ferien. Er du i topform, og vil du hjælpe mig? Skal afleveres i morgen, sidst´på dagen:)Here goes:Da eleverne kommer hjem fra ferien, har de glemt mange ting. De ved ikke mere, om de stadig kan tale fransk. I begyndelsen kan de ikke ret ... -
AT Hjælp
ForumindlægSom så mange andre har jeg et kæmpe problem med AT. Et af mine store problemer er at jeg går på en ultra humanoir linje (Spansk A, Engelsk A, Mat B, Fys B, Idræt B, Samf C, Mediefag C, Psykologi C), jeg vil meget gerne undgå at bruge samf/mat/fysik, derfor har jeg mange problemer med at vælge eme... -
Opgaver til stamfunktioner
ForumindlægHej Studi.Jeg håber nogle vil være så venlige at hjælpe mig med disse tre opgaver.Jeg skal finde stamfunktioner til disse funktioner. Ved de to første har jeg forsøgt at give et bud på hvordan de skal løses, men den sidste kan jeg simpelthen ikke finde ud af. Håber at få forklarende hjælp… På for... -
HJÆLP!! 2. årsopgave. Den kolde krig !
ForumindlægEr i gang med min 2. årsopgave, og skriver om den kolde krig og cuba krisen. Er der nogen der kan fortælle kort om forløbet og slutningen om den kolde krig? Evt. links.. -
Statistik - Telefonsælgere
ForumindlægHar svært ved denne opgave i min matematik aflevering, som helst skal afleveres her i aften. Håber virkelig, der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig :) -
Ligning
ForumindlægHar brug for lidt hjælp En linje er på implicit form givet ved 4x-2y-14=0 a) Bring linjens ligning på eksplicit form -
Udenlandsk værk..
ForumindlægHej, Jeg står i den situation at jeg skal skrive en litterær artikel om et selvvalgt udenlandsk værk, men aner ikke hvilket værk jeg skal skrive. Vores dansklærer går meget op i analysemodeller, så derfor må den gerne være nem at gå til og ikke for lang. Desuden kunne det være fedt hvis der også ... -
Sygeprøverne dec 2014???
ForumindlægNogle som ved om sygeprøverne fra december sidste år (retteark) er kommet ud nogle steder? Evt. link? -
Mat A eller A+
ForumindlægHejHører mange der siger at de har Mat A+, hvad er forskellen på det og A-niveau?Vi startede med B, så B igen på andet år, og så A på tredje år.Hvad lærer man på A+ som man ikke lære på A? -
Spansk
ForumindlægHej :) Er der nogen, der kan kigge en meget kort spansk tekst igennem for gramatiske fejl og forkerte formurleringer? Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd (Jeg sender teksten til jeres indbakke) -
Stadig forvirret
ForumindlægF+M=45 F+M+D +C=57 M=c+11 F=? M=? D=? C=? -
Imod EU-kommissionen?!
ForumindlægJeg sidder lidt fast i min samf. opg. og vil gerne have hjælp, hvis der er nogen der vil...Er der ikke nogen der kunne give mig nogen eksempler på forslag omkring "Imod EU-kommissionen" -
Fortrydelse af valg af gymnasie
ForumindlægHej Da min familie altid har været tilknyttet Stx, valgte jeg at søge ind på denne uddannelse, da jeg tænkte det var sikkert godt. Men efter nogen overvejelser har jeg fortrydt og vil på HHX i stedet, problemet er bare at ansøgningerne er sendt, dog siger min vejleder at det ikke er noget problem... -
Envelope detector på dansk
ForumindlægHej Jeg skriver i øjeblikket AT om amplitude modulation og de elektriske kredsløb som er forbundet med dette. Da størstedelen af mine kilder er på engelsk, skal jeg derfor oversætte utroligt mange fagtermer, hvilket ikke altid er lige let. Som det fremgår af overskriften er jeg i tvivl om hvad ... -
Hjemme opgave.
ForumindlægVi har fået en eks. opgaver til Münshhausen.Den lyder: Kan han vende om? Svar: JA.Han smide 1 kg. fremad. Hvor hurtigt skal det flyve før han selv står stille?Vi må selv bestemme vægt. 1000kgHåber det er nogen som kan hjælpe mig...Men venlig hilsen Anette
