Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19401 til 19420 af 47039
-
Analyse af Jens Martik Eriksen "Nani"
ForumindlægHej alle! Jeg skal have analyseret og fortolket et uddrag fra Bogen Nani. Jeg kan simpelthen ikke komme i gang. Nogen søde folk der har tid og overskud til at hjælpe? Jeg vil være taknemmelig!! Jeg har vedhæftet dokumentet. :) -
Mat notation
ForumindlægHvad betyder,F: R^2 -> Rmin lærere hgar brugt denne notation et utal af gange i vores næste afleveringssæt, men jeg aner ikke hvad det betyder, og det står ike i vores bog. -
Historieopgave: Grækenland
ForumindlægHej!Jeg skal snart til at skrive historieopgave, og jeg har valgt at skrive under overemnet "Det gamle Grækenland", men så kommer problemet... Jeg har ingen, og jeg mener INGEN, anelse om hvad jeg skal skrive om... Er der nogle der har nogle ideer? -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej, jeg er gået lidt i stå med en tysk oversættelse til min tyske stil. Jeg vil gerne skrive: " Der sættes højere og højere krav for, hvad man skal kunne og gennemsnittet skal være højt." specielt "hvad man skal kunne" driller mig. Er der nogle, som har et godt bud på, hvor... -
Root mean square
ForumindlægNår et computer udregner en root mean square værdi, skal den så være meget lav eller høj for at modellen passer på de opnåede data? -
Spørgsmål om mellemkrigstiden
ForumindlægHej.1.Hvordan bliver Europa efter første verdenkrig?2.Hvorfor går det så meget ud over Tyskland?Eller for den sags skyld Østrig-Ungarn?Jeg vil blive meget glad, hvis du/I kan fortælle mig om det, da jeg skal om til eksamen i historie på torsdag.Hilsen Klavs -
redox reaktioner
ForumindlægEr der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak.. -
LSD
ForumindlægHvordan virker LSD på kroppen? -
Den kolde Krig
ForumindlægJeg skal snart skrive SSO i Samf. Jeg skal vurdere USA's rolle i de Kolde Krig. Er der nogen som har nogle fif, hints eller links til relevante oplysninger. Hvilke personer eller for den sags skyld situationer skal jeg gribe fat i? Hvad var tendensen i deres udenrigspolitik? Hvem var fremtræd... -
Den kolde krigs udbrud!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med hensyn til, hvornår den kolde krig egentlig startede?!\n\nTak. -
hvad aknd det være? help!
ForumindlægHej! Kan i kom med nogle ideer til hvad for noget kan udvikle sig? -
En ligning er parallel med en linje, beregn k
ForumindlægHej derude,\n\nJeg har svært ved, at få bug med flg.:\n\nLinjen Lk med ligningen: kx-3y = 10\n\nEr parallel med linjen\nm: y = 2x+4\n\nBeregn k -
Mc.world vs. jihad
ForumindlægForklar Mc.world vs. jihad. -
Hvad betyder dit
ForumindlægHej,Jeg vil bare høre hvad jeres navn/efternavn betyder for jer?Bjarke -
Opgave: hvilket emne?
ForumindlægHej med jer alle sammen.Jeg sidder og skal til at lave en 9. klasses biologi-opgave. Den skal være færdig den 7. marts.Mit problem er, at jeg ikke ved, hvad jeg skal skrive om! Emnet er valgfrit - bare det holder sig inden for biologiens grænser.Har I nogle idéer? Kom med dem!-Badooo -
Vietnamkrigen
ForumindlægHej derude. Er igang med at skrive en historieopgave om Vietnamkrigen. Jeg har et diskuterende spørgsmål, hvor jeg skal diskutere hvorvidt Vietnamkrigen styrkede USA's globale magtposition. Nogle der har ideer til hvor jeg kan læse noget om dette? Mvh Jbninc -
Populisme?
ForumindlægPænt go'dag..!Jeg har lige et lille spørgsmål: Populisme - hvad betyder det? Jeg har prøvet at slå det op i ordbogen, men forstår ikke helt hvad det er..Jeg har hørt det i samfundsfaget sammen med ordet pluralisme -- er de hinandens modsætninger? -
Buddhist spørgsmål.
ForumindlægHej med jer Jeg har lige lidt problemer med de her spørgsmål. - Er det lettere at blive buddhist end kristen eller muslim? Hvorfor/hvorfor ikke? - Kan man tale om, at en religion er trendy? Hvorfor/hvorfor ikke? -Tror I, der vil komme endnu flere buddhister i Danmark de kommende år? Tak f... -
Kronik
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med indledning til ligestilling er ren utopi? -
Menneskerettigheder
ForumindlægHej,Hvad er forholdet mellem uniservalisme og kulturrelativisme?På forhånd takBjarke
