Dansk

HJÆLP, haster Prøveform B i dansk

22. juni 2014 af Fauc - Niveau: 8. klasse

Hej mennesker

Min fremlægning i Prøveform B dansk varer 12 min men den skal vare 10 min er der nogle der ved om det er et stort problem?


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. juni 2014 af Ganymedes

Det er det ikke :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
23. juni 2014 af Proprium (Slettet)

Nej, på ingen måde. Det er de færreste lærere, som siger "CUT", hvis eleven går to minutter over tid. Prøver går meget ofte over tid, og det er derfor ofte svært fuldstændig at overholde tidsplanen. Selvfølgelig vil din lærer gribe ind, hvis du plaprer løs i en halv time mere, men 2 minutter fra eller til er intet problem.

Held og lykke med prøven! :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. juni 2014 af Ganymedes

Jeg kan lige komme med to gode eksempler: en pige fra min klasse brugte i alt fem minutter, hvorefter censor og lærer stillede hende spørgsmål resten af tiden.

En anden fremlag i hele sin eksamenstid, hvilket var 25 minutter.

De begge fik 12, ergo må man altså antage, at tiden absolut ingen vigtig rolle spiller :)


Svar #4
23. juni 2014 af Fauc

Mange tak for hjælpen selv om jeg har været til eksamen her til morges, jeg fik 10 men den blev dog på 18 minutter hvilket trak en del ned så jeg ikke fik 12


Brugbart svar (0)

Svar #5
23. juni 2014 af Ganymedes

Tillykke med det :)

Ved godt, at det ikke vedrører mig, men fortalte de dig dirtekte, at det var overskriden af tiden, der trak ned?


Brugbart svar (0)

Svar #6
24. juni 2014 af Proprium (Slettet)

Fedt! Stort tillykke med det!

Skriv et svar til: HJÆLP, haster Prøveform B i dansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.