Fysik

Skal jeg vælge Fysik A eller Kemi A på gymnasiet! hjælp!

01. februar 2015 af Mf98 (Slettet) - Niveau: A-niveau

hej!

jeg ved ikke om jeg skal vælge Fysik A eller Kemi A på gymnasiet. jeg overvejer Fysik A, men vil også have Kemi A....

så jeg vil spørge jer om I kan kort fortælle forksellen mellem fysik og kemi. jeg vil bare være sikker på at jeg ved forskellen.

tak på forhånd!

hilsen


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. februar 2015 af Jerslev

#0: Hvad er dit nuværende niveau?

- - -

mvh

Jerslev


Svar #2
02. februar 2015 af Mf98 (Slettet)

#1 Går i 9. klasse nu, og jeg skal vælge en studiretning.. ved bare ikke om det skal være en naturvidenskabelig retning med Fysik A eller Kemi A.. :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. februar 2015 af YungMud (Slettet)

Fyssssik bro! Det er mega fedt 


Svar #4
03. februar 2015 af Mf98 (Slettet)

#3 hvorfor fysik og ikke kemi? kan du argumentere det?


Brugbart svar (0)

Svar #5
05. februar 2015 af YungMud (Slettet)

du har et halvt år til at bestemme efter du er begyndt i gym... så kan du selv få en fornemmelse af det. Det er selvfølgeligt op til hvert enkelt individ. Fysik er præget af mere logisk tankegang og derudover er det også meget spændende synes jeg. Hvis det viser sig at du kan lide begge lige godt kan du i 3.g opgradere så du har begge fag på A. Følg dit hjerte, det skal nok gå


Svar #6
05. februar 2015 af Mf98 (Slettet)

#5 jeg kan både lide fysik og kemi... tror jeg vælger kemi på A, fordi jeg gerne vil være farmakolog.. vil ik have begge på A, tror det vil blive for meget.. elsker nemlig også sprog..

---

Mvh Fadime


Skriv et svar til: Skal jeg vælge Fysik A eller Kemi A på gymnasiet! hjælp!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.