Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

HJÆÆÆLP - Kilder ang. srp om aids i bio A og His A

03. marts 2022 af camillawwfriis

Hejsa alle!

Jeg søger virkelig hjælp, da jeg skal aflevere problemformulering imorgen og jeg har stadig ikke fundet kilder.

Min SRP omhandler Aids i USA, hvordan det blev fremstillet i medierne, fra regeringens side i usa osv, så hertil vil jeg gerne finde nogle historiske kilder (evt kampagner, eller taler osv)

I biologi har jeg viiiirkelig prøvet at søge efter studier, men synes det er ekstremt svært og har ikke fundet frem til nogen.. nogle studier der viser om noget medicin, evt HAART. måske noget med en placebo gruppe eller lignende, eller bare ALT!

Jeg er desperat og håber nogle vil hjælpe!!

Vh Camilla:)))


Svar #3
03. marts 2022 af camillawwfriis

åårh tusind tak! tænker ihvertfald jeg kan bruge det nederste link - mediciske studie. Og også de plakater fra historiske kilder.


Svar #4
03. marts 2022 af camillawwfriis

Mangler lidt historiske kilder, da jeg skal have 3-5 som jeg vil analysere eller lave kildekritik osv på. Jeg havde tænkt lidt på noget Ronald Reagan sagde der tilbage, men jeg kan ikke rigtig finde rundt i hvad jeg skal bruge. ville gerne finde noget hvor han siger noget negativt omkring aids, men ja:/


Skriv et svar til: HJÆÆÆLP - Kilder ang. srp om aids i bio A og His A

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.