Afsætning
Markedsføring for passiv - ændrig (model som kan belyse dette) ?
15. marts 2007 af
JJJensen19 (Slettet)
Hej..
Jeg er i øjeblikket igang med fremlæggelsen af en dynevirksomhed, hvor jeg skal fremlægge et problem som de burde lave om på.
Problemet lyder således; Markedsføring er for passiv - derfor skal dette ændres.
Hvilken model skal jeg bruge til at belyse dette?
På forhånd tak.
Jeg er i øjeblikket igang med fremlæggelsen af en dynevirksomhed, hvor jeg skal fremlægge et problem som de burde lave om på.
Problemet lyder således; Markedsføring er for passiv - derfor skal dette ændres.
Hvilken model skal jeg bruge til at belyse dette?
På forhånd tak.
Svar #1
17. marts 2007 af avanti (Slettet)
Regner med det er i erhvervscase?
Jamen det er jo det 4. p i "de 7p'er" promotion(eller de 4 alt afhængig)
Her kunne du redegøre for hvordan man via PR eller sales promotion kunne øge promotioninsatsen. Du kunne også lave en markedsføringsplan til dem.
Jamen det er jo det 4. p i "de 7p'er" promotion(eller de 4 alt afhængig)
Her kunne du redegøre for hvordan man via PR eller sales promotion kunne øge promotioninsatsen. Du kunne også lave en markedsføringsplan til dem.
Skriv et svar til: Markedsføring for passiv - ændrig (model som kan belyse dette) ?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.