Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17901 til 17920 af 106471
-
Ligevægt
ForumindlægHer er linket til hvad jeg har lavet i den der opgave om Ligevægt som jeg spurgte om tidligere.. Tror desværre jeg har lavet noget forkert.. nogen der har tid til at kigge på det og hjælpe.. http://peecee.dk/?id=13733 Ved ikke om jeg hr gjort det rigtigt.. -
er i tidspres
Forumindlæghvordan indtegner jeg efterfølgende funktioner ind i et enkeltlogarimisk papir på computeren?. f(x) = 2*(1/3)^x g(x) = 1/2*o,75^x h(x) = 3*(1/10)^x ønsker hjælp please, CaMz -
Kongruens forklaring :)
ForumindlægHej, jeg sidder her med en lille opgave som går ud på at jeg: Skal forklare hvorfor det er vi skal lære om kongruens (grundled og udsagnsled). Nogen som har en go mening med om hvorfor det lige netop er vi skal lære det? Helst så præcist, korrekt og tydeligt som muligt! :) Sidder selv med en i... -
hjælp til bevis ;)
Forumindlægcirkler, jeg skal bevise at ; x^2 + y^2 +ax +by + c er ingen ting et punkt eller en cirkel når man så går igang omskriver jeg ligningen. det jeg ikke forstår er omskrivningen på venstre side .. hvorfor er det a/4^2 og ikke a/2^2 (x+a/2)^2+(y+b/y)^2 = a/4^2 + b/4^2 - c hvis der er en der kan... -
Differentiallignings løsning
ForumindlægBestem den funktion f, der er løsning til differentialligningen. dy/dx=e^(-2y) og som opfylder, at f'(2)=5 Mit forslag: Jeg har forsøgt utallige "modeller", men jeg kan ikke finde ud af, hvad k er lig med, og ligeledes ikke hvilken model jeg skal bruge. På forhånd mange tak! -
Regression
ForumindlægHej folks. Hvad er den bedste og mest brugervenlige software/måde at beregne regressioner?? Har i øjeblikket 3 muligheder, men har lidt svært ved at bestemme mig. 1. TI InterActive 2. Microsoft Mathematics 3. Microsoft Excel 4. m.m. Tak på forhånd tak. -
SSO om nervesystemet og hukommelse
ForumindlægHej alle sammen... Jeg havde snakket med min lære om at jeg ville skrive om "Nervesystemet med henblik på Alzheimers". Nu har jeg så fået min problemformulering hvor det første spørgsmål lyder: - Gennemgå hjernens opbygning og funktion, idet hovedvægten lægges på at beskrive en model f... -
folkeeventyret '' Klokkeblomst''
ForumindlægHej folkens jeg har valgt at analysere folkeeventyret ''Klokkeblomst'' (Rapunzel) af brødrene Grimm. Jeg har søgt på nettet om hvornår eventyret er skrevet, men var desværre uden held. så det ville være rart hvis nogen vidste det, så jeg kunne få hjælp :D -
Download
ForumindlægEr der nogen der ved, hvor man kan Downloade danske film?!.mm. -
er en konklusion nødvendig
ForumindlægHej Jeg overvejede om en konklusion er nødvendig??? Jeg mener selv at jeg har rundet de forskellige afsnit godt af skal man så alligevel skrive et afsnit "konklusion"??? Det er da kunstigt.. -
Hvad for nogle ting bestemmer generne?
ForumindlægHvad for nogle ting bestemmer generne? -
Sælges: TI-83 Plus
ForumindlægJeg har en Texas Instruments lommeregner af modellen TI-83 Plus til salg. Giv en bud! -
Essay: Psyko
ForumindlægHej. Skal skrive et essay over filmen Psyko, men aner ikke hvad jeg skal skrive. Er helt blank. Nogen der har nogle ideer ? -
Stump vinklet trekant
ForumindlægHej! Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan man laver beviset for sinus og cosinus relationerne i en stump viklet trekant? Jeg har ingen problemer med at lave beviserne i en spids vinklet, men er i tvivl om den stumpe... På forhånd tak :-) -
Forrskerspirer
ForumindlægNogen, der deltager? Er der nogen, der har en ide til et forskerspireprojekt? For at opsummere kort, så skal man skrive en synopsis i et af fagområderne nat/hum/samf og et emne, man gerne kunne tænkte sig at forske i. Derfor skal det ikke være noget, man allerede ved i dag. Se mere på http://ww... -
Bezetts formel
ForumindlægJeg skal bruge bezetts formel til at udregne en hjertefrekvens, men er tydeligvis ikke særlig god til matematik, da mit resultat bliver ca. en million gange lavere end det burde. Kan nogen fortælle mig, hvor i min udregning at det er gået galt? Jeg vil som sagt gerne have resultatet, bare en mil... -
Kristendom eksamen
ForumindlægHey studieportal, har trukket 'korsfæstelsen' under kristendom til eksamen, men ved bare ikke hvad pokker jeg skal bruge som delemne eller fordybelsesområde. Jeg synes det er ret svært i forhold til, at det mere er et event end et emne som sådan.... -
Growing Up
ForumindlægHej, skal skrive en lille stil om unge i Engelsk. Skal her også komme ind på emnet Growing up/the significance og growing up. Jeg vil gerne have nogle outsider informationer og meninger, så det håber jeg I kan give mig. I må gerne svare på dansk :) - Hvorfor er det at vokse op en betydningsfuld p... -
sin, tan & cos . Forståelse
ForumindlægHvordan løser jeg disse ?? Kunne I evt bruge et eksempel for hver opgave /: For mig synes opg 1 og 7 umildbare ens? OBS!: Ø er ikke bokstavet Ø men derimod et 0 med en streg i , Jeg går ud fra, at det indikerer x (det ukendte), grundet opg 9, hvor Ø udregnes. 1) Løs følgende trigonomiske li... -
Konverter PDF filer til Word eller powerpoint
ForumindlægJeg synes det er meget svært at tage noter til forelæsninger man har i PDF filer, og har derfor været i gang med at finde programmer der kan konverter PDF filer til Word eller Powerpoint, men har ikke fundet et program der kan gøre det ordentligt. Kan I anbefale en måde at konverter sine PDF file...
