Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17921 til 17940 af 106471
-
Reducering..
ForumindlægHej jeg tænkte på om i ikke kan hjælpe mig :P da jeg er så dårlig til reducering ^^ reducer: 4a^2 - 4ab + b^2 / 4a - 2b -
Det Britiske skolesystem
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at finde ud af forskellene mellem "public schools" og "municipal schools" Skriv gerne hvis i ved det mindste Tak på forhånd! -
cirkelens ligning
ForumindlægHej er der ikke nogen som kan hjælpe mig med dette spørgsmål. har prøvet mange måder men har ikke fået korekt svar. opgave: En cirkel har ligningen x^2 - 2x + y^2 + 6y = 6 Bestem radius og koordinatsættet til dens centrum. hvordan skal jeg klare den? på forhånd tak. -
HASTER! Temp.koeff. for kobbertråd
ForumindlægHej, jeg har lavet en graf med ligningen y = 0,0135x + 4,2688 med temp. som funktion af R i en kobbertråd. Linæer sammenhæng. Jeg kan ikke finde ud af flg. spørgsmål: Ønskes en beregning af temp. koeffi, hvor der til sidst skal sammenlignes med daatabog. Helo me! -
stil
Forumindlæghvad er det vigtigste når jeg skriver en stil ? -
Tysk A mundtlig eksamen - haster!!
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til tysk A mundtlig eksamen på mandag, og jeg er blevet en smule forvirret ang. hvad de forventer af os grammatik mæssigt. Er der nogle, der ved, hvor meget af basis grammatikken lærer + censor forventer er helt korrekt til den oplægget/samtaledelen? Det vil være en ... -
Hastighed
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har brug for hurtig hjælp til en opgave. En rytter bevæger sig med 2.1 m/s og en fodgænger bevæger sig med 1.2 m/s. hvor land tid tager det dem at tilbagelægge 1 km. ?? -
engelsk rettelse Hjæææælp
ForumindlægHej allesammen er der en der ville rette den vedhæftede stil . ? har virkelig brug for hjælp mange tak på forhånd .. !! -
rette?
ForumindlægMein Lieblings Film Ich wollte nur kurz erzahlen von mein Lieblings Film. Das Filme heiß Taxi. Dar sind drei Filmen von Taxi gemacht, alle sind sehr gute. Sie sind gemacht von der Künstler Luc Besson. Aber ich wollten nur erzahlen von ein. Ich wollte erzahlen für das erste Film. Es handeln von... -
Vektorfelter
ForumindlægHejsa, Jeg har en matematik opgave jeg er gået lidt i stå med: F(x,y)=(4x+5y^3-10xy, 15xy^2-5x^2-4y) G(x,y)=(4x+5y^3-10xy, 15xy^2-5x^2-4x) Jeg har vist, at G(x,y) ikke har et konservativt vektorfelt sammen fundet en potetialfunktion for vektorfeltet F(x,y). Nu skal jeg så angive en normalvek... -
Hest
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at lave opgaven hundrede af gange, men den give ikke mening. Er der nogen der gider hjælpe mig med den her opgave? Der er en vedhæftet pgave til der hedder scan0000 -
Areal af en Laserdisc
ForumindlægHvordan kan jeg beregne arealet af en laserdisc, når siderne er 27cm -
Quick: integration
ForumindlægSkal integrere følgende: x*10^x . skal man bruge partiel integration? og hvis så, så kunne jeg godt tænke mig at se nogen regne på det, da mit resultat ikke ser så godt ud - need help ! :) -på forhånd tak -
Diff.ligning /Eksamensopgave
ForumindlægHey derude :) ER der en der kan hjælpe mig med følgende opgave? Er HELT lost på den .. http://peecee.dk/?id=34204 Mange tak på forhånd :O) -
Bestem f'(x)
ForumindlægHej jeg har fået denne opgave: En funktion er givet ved f(x) = 2x^3+x-5 a) bestem f ' (x) dvs. først skal jeg differentiere f(x): 6x+1 ...hvordan kommer jeg videre herfra? -
Lyder det rigtigt ?? ..
ForumindlægLyder det rigtigt ? The new marketing tool the companies, can customer’s better understand than traditional methods. -
Matematikhjælp
ForumindlægHej folkens, har en opgave der volder problemer, håber der er nogle der kan hjælpe mig med at løse den. 1053) (mat 1) For en bold, der kastes lodret op, gælder, at den befinder sig h(t) meter over jordoverfladen t sekunder efter, at kastet er udført hvor h(t)=18,0t-4,91t^2 Bestem boldens største ... -
ulighed - hurtig hjælp
ForumindlægEr denne ulighed korrekt for synes ikke den passer. Link: http://peecee.dk/?id=36820 -
Isolér X, i kombineret eksponentialfunktion/andengradsligning
ForumindlægHej med jer. Håber I kan hjælpe mig med en opgave, som volder mig noget besvær. Opgaven lyder isolér X, hvor Y=A*B*EKSP(((C-(X/D))*X)/(E+X)), hvor A-E er konstanter, og jeg kender værdien af Y. Jeg er nået dertil hvor vi snakker ln(Y/A*B)=((C-(X/D))*X)/(E+X)) Her er jeg så gået i stå...... -
X
Forumindlæghvad giver 8 (x-3) og 1/2 (4x + 8)
