Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 18201 til 18220 af 106471
-
Diskuter, hvilke konsekvenser de ændrede magtstrukturer i international politik har for dansk udenrigspolitik
ForumindlægHej Jeg har fået stillet en opgave i samfundsfag (på A niveau), der volder mig endel problemer!! Opgaven lyder således: 3. Diskuter, hvilke konsekvenser de ændrede magtstrukturer i international politik har for dansk udenrigspolitik. Diskussionen skal tage udgangspunkt i bilag B4, og du skal ... -
er det løst rigtigt?
ForumindlægEr det løst korrekt???? Det er vedhæftet. -
Tagebuch
ForumindlægHej! Er der nogle der ville godkende denne her tekst?: Ich flüchte von der Polizei und ich gehe weiter gegen den Wald. Es ist kalt und dunkel so ich es schwer habe mit zu siehe ordentlich. Ich habe fast schmerzen am ganzen Körper und ich beginne mit friere viel. Ich gehe weiter durch den Wald u... -
Samfundsfagsord
ForumindlægSuverænitet:en uafhængig stats mulighed for selv at bestemme på lovgivningen Fri proces:fritagelse for de omkostninger en retssag medfører Statsløs:ikke at have et statsborgerskab i noget land Eksekvere:gør det en dom eller kendelse dikterer Parallelsamfund:under for flertallet, har andre rel... -
hjælp til SRP
ForumindlægHej jeg er igang med, at skrive SRP. jeg har så fået et spørgsmål der hedder: "- Redegør for hvordan den “kendte verden” så ud og hvilket verdensbillede der var herskende i perioden op til Columbus første rejse i 1492" Vil det så være mest oplagt at skrive om hvor vidt folk ... -
Kommentar: Du/dig eller han/ham
ForumindlægHej når jeg skriver en kommentar til en artikel i dansk. Skal jeg så skrive du/dig eller han/ham? Altså et eksempel kan være: 1- Jeg er dybt uenig med dig omkring... 2- Jeg er dybt uenig med ham omkring... -
Matematik
ForumindlægJeg forstår ikke hvorfor opgavens resultat er d .675kr. Hjælp mig, gerne ? -
rettelse af tysk tekst
ForumindlægHey, har den her tekst jeg selv har prøvet at skrive på tysk, dog er jeg ikke lige den bedste til tysk, så håbede på at der var en enkelt eller to der ville kunne rette min tekst?? - det ville være til sådan en stor hjælp. -
Førnutid og førdatid
ForumindlægHej søger en som vil hjælpe med at rette det jeg har skrevet på spansk. I min fritid bruger jeg en hel del tid på at være sammen med mine venner, mine venner er alt for mig de er der hver gang når jeg allermest har brug for det. Vennerne kan jeg lide at spille basketball sammen med. Jeg interess... -
Betinget optaget.
ForumindlægEr der nogen der har oplevet/hørt at de har glemt at spørge efter dokumentation når man har været betinget optaget?? Jeg er nemlig betinget optaget, men jeg har desværre ikke bestået det fag jeg skulle bruge. Men jeg har allerede fået min pratikplads, de har ikke spurgt indtil noget endnu. -
Spørge-undersøgelse - brug venligst 5 minutter af din tid.
ForumindlægHvis du vil være venlig at bruge 5 minutter af din tid på vores spørgeundersøgelse, ville det være dejligt! :-) Klik her! -
Løs ligningen uden hjælpemidler
ForumindlægHejsa, jeg er lidt i tvivl om hvordan denne skal løses uden hjælpe midler: f(x) = 32 -
For hvilke værdier har a to løsninger?
ForumindlægHej Er gået i stå i denne opgave: En parabel er givet ved f(x) = x2 – 4x+a, hvor a er en konstant. For hvilke værdier af a har ligningen f(x) = a to løsninger? Jeg har udregnet d, til at være, d = (-4)2 – 4 *1 * 1 = 12 Her kan man jo selv se, at hvis a er -4, så er d =... -
Nogen der har mod på at rette/læse mit essay? :)
ForumindlægHej! Er der nogen derude som har mod på, at rette/læse mit engelsk essay igennem senere i dag? :) Kram -
Fysik A studentereksamen (STX) 2013
ForumindlægEr der nogen som har lavet Fysik A studentereksamen (STX) 2013, og som vil sende? :) -
Matrixer
ForumindlægJeg skal udregne matrixen hvor Ved slet ikke hvor jeg skal starte -
Hjælp tak :)
ForumindlægFamilien Andersen er på ferie i malaga. De skal være på hottellet den 12. Og de rejser tilbage til Danmark den 26 hvor mange nætter har de været på hottelet ? -
Overskredet antal af ord.
ForumindlægHey folkens, I den skriftlige franskeksamen skal man skrive ca. 250, jeg skrev 286 ( :(!!!!), hvor meget trækker det ned ?? Mvh Mig. Ps. det hele er ekstra surt pga. jeg havde så meget ekstra tid til at rette.. -
Betydning af: at yde alt for lak?
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvad "at yde alt for lak" betyder? (Fra Kingos "Vågn op og slå på dine strenge". På forhånd tak. -
Matematik Virkelig brug for hjælp
ForumindlægFsa 2002 maj-juni 2.2 min lommeregner kan ikke lave den regning. ville være super sødt hvis i lide kunne hjælpe.
