Tysk

Tagebuch

08. april 2021 af annoym2020 - Niveau: 7. klasse

Hej!

Er der nogle der ville godkende denne her tekst?:

Ich flüchte von der Polizei und ich gehe weiter gegen den Wald. Es ist kalt und dunkel so ich es schwer habe mit zu siehe ordentlich. Ich habe fast schmerzen am ganzen Körper und ich beginne mit friere viel. Ich gehe weiter durch den Wald und ich komme auf einem Weg und ich halte ein Auto an für Hilfe. Endlich kam ein Auto gegen ich, aber vorher ich siehe wer es ist, ich falle in Ohnmacht. Ich wache im Krankenhaus auf und denke schnell ich soll weg von hier vorher die Polizei finde mich. Ich fühle svimmel. Ich probiere zu ausgehen das große Krankenhaus in der Stille, aber der Arzt entdeckt mich und er läutet zu der Polizei. Der Polizei kommt für mich und ich beginne zu laufe viel. Ich finde ein hässliche Auto, dann gehe ich für in die Auto. Ich fahre und fahre. Ich wähle zu schreiben nett “ohne sind!” für der Polizei.

- Mange tak:)


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. april 2021 af Stygotius

Jeg mener du har vovet dig ud i en alt for svær opgave, som du endnu ikke har forudsætningerne for at løse.

Der er fejl i:

ordstilliing

verbeformer

gloser

sammensatte verber

-samt: Du blander nutid og datid af verber med hinanden, og du bruger en ordbog meget uforsigtigt 


Brugbart svar (0)

Svar #2
09. april 2021 af Stygotius

P.S.

Der er også fejl  i  kasus


Svar #3
12. april 2021 af annoym2020

Jo rigtig mange tak for hjælpen!:))


Brugbart svar (1)

Svar #4
12. april 2021 af Stygotius

Selv tak. >Kom bare igen hvis du har spørgsmål.


Skriv et svar til: Tagebuch

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.