Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19981 til 20000 af 42939
-
SPØRGSMÅL om gennemsnittet :)
ForumindlægHey.... Mit gennemsnit er pt. 8,3.... Har to eksamener tilbage hvor jeg i den sidste er sikker på i hvert fald 10. Min næstsidste eksamen håber jeg ikke vil ligge under 9...hvis mine skr. også alle er på mindst 9, kommer mit gennemsnit ikke ned under 8 vel? -
Krydsprodukt på lommeregneren
ForumindlægJeg har ladet mig fortælle at lommeregneren, nærmere betegnet Voyage 200, kan være ret tidsbesparende til eksamen, da den indeholder et hav af funktioner. Jeg føler mig fortrolig med den, men jeg fik på et tidspunkt vist hvordan man kunne udregne krydsproduktet mellem to vektorer vha lommeregnere... -
AT synopsis.
ForumindlægHej! Jeg afleverede min synopsis her i går, men er dog stadigvæk i tvivl om jeg overhovedet har gjort det godt nok? Jeg er godt klar over at det ikke er selve opgaven man bliver bedømt på til eksamen - men det kunne være meget rart hvis nogen af jer gad at læse min synopsis igennem og evt.... -
supplering
Forumindlægheyhar en veninde som har søgt ind på radiografuddannelsen med er blevet afvist da hun ikke havde et snit på 6 i mat A som var et krav, nu spørger hun mig om hun kan nå at supplere det, og hvis ja skal man så til eksamen igen?jeg kunne ikke rigtig svare hende derfor spørger jeg herinde.. -
Forberedelse til Engelskeksamen (HH)
ForumindlægHej!! Hvordan gør i jer Klar til engelsk skriftlig eksamen? Jeg har siddet og læst om en masse sjove ting på wikipedia hele dagen, for at få det engelske skriftsprog ind i hovedet.. Hvad gør i for at gøre jeg klar på en forhåbenlig god prøve imorgen? -
studievejledning
ForumindlægHej, jeg har en lille diskussion med en kammerat. Er det egentlig rigtigt at man kan få sin hue i gymnasiet hvis ens års karakters gennemsnit i 3g er 10 men ens eksamens gennemsnit er under 02. Eller skal man bestå på begge sider for at få huen? -
Droppe ud af HF
ForumindlægJeg går på 2 HF. jeg ved ikke om mit gennemsnit bliver højt nok til at komme ind på det studie jeg gerne vil. Jeg har tænkt på hvis det ikke bliver højt nok, om jeg så kan droppe ud af HF inden min sidste eksamen, og så tage nogle fag jeg har dårlige karater i om som enkeltfag, og derved få et be... -
Spansk hjælp til enhver
Forumindlæghejsa, mit navn er Christian Jørgensen, jeg er 16 år gammel, og går på Kastanievej Efterskole. Jeg har boet i Mexico i et par år, af samme grund taler jeg flyndende spansk, engelsk, dansk og fransk¨,hvis I har brug for nogle rettelser kan I altid sende dem til [email protected] Jeg prøver at ve... -
Nogle der vil rette kommaer og punktum?;)
ForumindlægChristian Louboutin Den berømte røde sål, det fantastiske design og de kendtes ynglings stiletter. Christian Louboutin blev født, den 7. januar 1964 og er en fransk sko designer. Louboutin er født og opvoksede i Frankrig, i hovedstaden Paris. Han har 2 søstre, og er den eneste dreng i familien. L... -
Analyse af Midsommervisen
Forumindlæghej:) Jeg skal forberede mig til mundtlig dansk prøveform B og har valgt at analysere Midsommervisen af Holger Drachmann. Men der er et par linjer i Midsommervisen, som jeg ikke helt forstår. Har nogen en forklaring på disse?: vi synger din lov over vej, over gade, vi kranser dit navn, når vor ... -
Idræt på gymnasiet
ForumindlægHej. Er jeg den eneste der synes, at idræt ikke burde kunne tages på gymnasiet på mellem- eller højtniveau? Som i nok ved har vi lige fået offentliggjort vores eksaminer i dag. Her fandt jeg ud af at en af mine venner skulle op i idræt mellemniveau. Tilsyneladende består eksamen af at komme op i ... -
Skal jeg gå 1g om?
ForumindlægSkal jeg gå 1g om???? Jeg er en 1g elev med et årskarakter snit på 4,5 men et eksamsnit på under 2,0 Jeg har fået en masse at vide for at kravene for oprykning er mindst 2,0 i årskarakter snit, og dit eksamsnit ikke som sådan kan påvirke din mulighed for ikke at rykke op i 2g. Derudover har jeg ... -
Reeksamen & 3 eksamenforsøg
ForumindlægHej allesammen Jeg er lige startet på økonomiuddannelsen på Københavns Universitet. Jeg læser pensum til forelæsninger, afleverer mine opgaver og synes egentlig at jeg lægger en stor indsats i studiet. Alt i i alt går det udmærket for mig, selvom det kan være lidt hårdt til tider her i starten. ... -
trist :0(
Forumindlæghey..jeg var til historie igår.. jeg fik 6. jeg er bare så ked af at få så dårlige karakter. Jeg har læst så meget jeg kan,men lige så snart jeg kommer til eksamen, så glemmer jeg simpelthen alt.. det irritere mig virkelig, for da jeg gik på folkeskolen, var jeg så god til alt. men nu hvor jeg gå... -
Niendeklasse fysik/kemi afgangsprøve
ForumindlægJeg skal op til fysik/kemi eksamen om et par dage, og jeg er ikke helt sikker på hvordan den foregår. Den varer to timer, og jeg ved godt at man trækker et emne og laver forsøg, men hvad sker der ellers i de to timer :) -
Studie
Forumindlæghej har lige et spørgsmål.\n\njeg går i 1.g, og jeg afslutter 4 af mine fag i år. \nhvis jeg nu får dårlige års-/eksamens karakter, kan jeg så godt ændre det, på et eller andet tidspunkt? -
Omkreds af trekant
ForumindlægFølgende opgave er en opgave u. hjælpemidler:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0586SF.pdfDet drejer sig om opgave e)Umiddelbart må B være 90 grader, men hvad mangler jeg så at gøre. -
Historieeksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kan fortælle hvordan man går til eksamen i historie? Har læst i bekendtgørelsen, men synes ikke det var den store hjælp. Jeg ved kun, at vi har 24 timers forberedelse. Håber der er nogle, som kan hjælpe. -
Findes disse tekster på dansk?
ForumindlægHejsa.. Jeg vil blive meget glad hvis nogle af jer herinde ved om de her to tekster findes på dansk også:B.Brecht: Von der Kindesmörderin Marie FarrarogB. Brecht: Der Augsburger KreidekreisJeg skal nemlig op til tysk eksamen snart, og derfor vil det være en god hjælp til forståelsen. På forhånd m... -
Naturfag
ForumindlægHej.. Er der nogen der har svarene til dagens sproglige eksamen i naturfag for 2.g? Eller evt. et klogt hoved, der gider regne den ud.Jeg ved ikke hvor man kan finde prøven henne, men vil gå ud fra at uvm.dk ville være et godt bud.
