Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2101 til 2120 af 57177
-
Lektiehjælp søges STX mat A
ForumindlægJeg er en pige på 16 - der går i 1.g med studieretningen Mat A Fysik B Kemi B, og matematikken volder mig store problemer. Så hvis nogen er specialister inde for dette, så skriv endelig! :) -
STX Samfundsfag a - skriftlig eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad de skriftlige opgaver i samf. A 2009 handler om? -
Nogen som har noter til elektricitet og analytisk kemi?
ForumindlægHej allesammen.Ville blive glad, hvis nogen af jer havde nogle noter til elektricitet eller analytisk kemi liggende. Skal nemlig op her i morgen, og kunne godt bruge noget inspiration. Mvh. -
MATEMATIK STX 09
ForumindlægUndersøg, om f(x) = e^4x - 2x^2 - x - 1/4 er en løsning til differentialligningen dy/dx = 4y + 8x^2 Jeg har svært ved at finde ud af hvordan man regner den ud? er der nogen der kan hjælpe? -
ENG B eller ENG A på STX
ForumindlægHej Jeg ved jeg skal have eng på minimum B nivau på STX. Men hvad er forskellen på B og A udover at man har det et år ekstra? Hvad laver man i Eng B og Eng A? Håber nogle kan hjælpe og hvor meget kræves det at du kan på forhånd når man tager Eng på gym? -
Matematik B STX tidligere eksamensæt
ForumindlægEr der nogen, som ligger inde med eksamensættene til Matematik B for STX fra de seneste 2 år? Det eneste, jeg kan finde på internettet er facit, men ingen opgavebeskrivelser. Vil gerne kigge dem igennem for at kunne læse op her i påskeferien. Tak på forhånd! :) -
Matematik C niveau STX, Årskaraktere
ForumindlægHey allesammen:)Jeg går i 1.g på et STX (Alment gymnasium) og skal afslutte mat. i år.Jeg er blevet i tvivl om der bliver givet på skriftlig og mundlig årskaraktere, om de kommer på eksamensbeviset osv.Min lærer siger en ting, og kontoret en anden...Er der nogen der kan hjælpe mig:)?MVH. Anton -
Mat STX A
ForumindlægHej! Nogen som kan hjælpe mig med denne opgave?:). Vil meget gerne have det forklaret hvordan man gør. Se vedhæftet fil:) -
Vægt af karakterer på STX
ForumindlægHvis man tager f.eks. Mat A som selv-studium er det så både mundtlig og skriftlig eksamen der er garanteret? Og når der ikke er årskaraktere, kan det så umuligt komme til at tælle mere end 2, mod 4 hvis man tager det som regulært fag? -
Noter til makroøkonomi på lange videregående uddannelser
ForumindlægHej Jeg står desværre i den situation, at jeg ikke er bestået min eksamen i makroøkonomi. Jeg skal op til re-eksamen, men har simpelthen mistet overblikket. Kan ikke rigtig danne mig et overblik. Føler mig en del stresset og trist Eventuelt nogen, som ligger inde med nogle meget overskuelige n... -
NV eksamen- grundforløb STX
ForumindlægHej. Er der nogen som har være op til STX 1g´s grundforløbs afsluttende NV mundtlig eksamen? Kan i give nogle tips og tricks og fortælle lidt om det. -
Søger noter i moderne fysik k
ForumindlægHej, er der ikke en rigtig nice person som ligger inde med nogle nice noter i moderne fysik? :) det er simpelthen så svært det fysik! -
Nogen der har facit til STX b maj 2012?????
ForumindlægNogen der har facit til STX b maj 2012????? -
Nogen der har nogen noter om SMUK-modellen?!?
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i erhvervscase i morgen, hvor jeg næsten er sikker på at de spørger ind til SMUK-modellen, kan bare ikke finde den i min bog... Nogen der har den og gider sende den til mig?? -
she shall not be moved
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om at denne tekst er en non fiction eller fiction tekst ? Håber jeg kan få hjælp!! -
Skal jeg klage over min skriftlige eksamenskarakter i dansk?
ForumindlægHej alle her på Studieportalen Jeg står i den situation, at jeg har fået 02 i min skriftlige eksamenskarakter i dansk på STX. Min klasse har selv alle sammen fået nogle utrolig lave karaktere, og derfor vil mange klage, så er der nogle herinde der eventuelt vil kigge på min opgave og måske bare ... -
differerential ligninger stx A
Forumindlæghej er der nogen der kan med beskrivende tekst vise mig hvordan man løser denne opgave: I en model for fiskearten kuller i Nordsøen er længden af en fisk en funktion af fiskens alder, som tilfredsstiller differentialligningen dL/dt = k ⋅ (100 − L) hvor k er en konstant, L angiver fisk... -
Terminsprøve, Stx B-Niveau Skriftlig
ForumindlægHej, Jeg ville høre, om I kunne fortælle mig, hvor man kan finde gamle eksamenssæt i Skriftlig Engelsk Stx B? Jeg skal op til terminsprøve i næste uge og kunne derfor godt tænke mig at øve mig. På forhånd tak -
Hjælp til mundtlig dansk, fsa 9. klasse KIG
ForumindlægHej, jeg er meget usikker på hvad jeg må tage med ind i forberedelses lokalet, og hvad jeg må tage med ind i eksamens lokalet. Må jeg gerne tage kopi ark, (analyse papirer etc.) med ind til forberedelses lokalet? 9. klasses mundtlig dansk eksamen. -Tak på forhånd :) -
God måde at tage noter på?
ForumindlægHej. Det nye skoleår er startet og jeg er næsten lige kommet hjem fra ferie og derfor misset rimelig mange timer. Skal læse ti sider i en tysk bog. Hvordan ville det være bedst at tage noter? Synes jeg bruger for lang tid, når jeg læser og skriver noter samtidigt. Altså f.eks. læser jeg en sætni...
