Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 2121 til 2140 af 3925
-
Gode bøger/romaner
ForumindlægNu, hvor sommerferien for manges vedkommende er indledt, vil jeg høre, om I har nogle gode forslag til kvalitetsbøger, der er værd at bruge ferien på at læse? Jeg har ikke nogle specielle præferencer, er dog som udgangspunkt ikke så meget til kriminalromaner :) Er også åben overfor gode fagbøger,... -
Eksamen på Onsdag!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen på onsdag i fysik... Er der nogle der har nogle dispositioner eller forsøg til emnerne???? Her er emnerne: Radioaktivitet / Ioniserende Stråling Atomfysik Magnetisme Elektromagnetisme Induktion Transformation Syrer, Periodiske system, elektroner, bindinger osv. Baser, -||- Sa... -
Kort rettelse.
ForumindlægEn der vil rette min lille analyse og se efter formelle fejl. Please har brug for det! -
Da vi gjorde simon populær - Resume
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i Dansk om en uge. Har styr på de fleste af mine opgivelser, men der er dog lige en ting. Har brug for et resume til bogen "Da vi gjorde Simon populær" Jeg har læst bogen, så hvis der var en der ville give en lille opfriskelse, ville jeg blive meget glad. -
Congo
ForumindlægHej. Hvilke problemstillinger falder jer ind, hvis i tænker på emnet "Kolonisering, Imperalisme og afkolonisering med fokus på Congo"? Selv tænker jeg på: 1.Hvilke tanker og forestillinger om afrikanere kommer til udtryk i bilagsmaterialet? 2. Hvordan adskiller Congos konge L... -
Valg af emne
ForumindlægHej, håber i kan hjælpe Skal skrive srp, og vil meget gerne skrive i spansk/engelsk og Dansk. Er der nogen der har ideer? - I dansk har jeg tænkt mig, at analysere et billede, som kan understøtte min analyse i et af de påvælgende fag. -
Klassikere: bøger
ForumindlægHvilke klassikere er typiske i dansk og udenlandsk litteratur? og kender i nogle gode af slagsen? - Havde overvejet at læse nogle af de typiske klassikere, men kan ikke lige komme på dem alle. Det kune være interessant at læse dem, selvfølgeligt forudsat at de var gode = ) -
endnu et problem med spansk
ForumindlægEr i tvivl om hvorvidt det sidste er oversat rigtig:synes noget af det lyder lidt sjovt... El libro y la película tratar de sobre la muchacha india Aschlop y su familia. Viven pacifico en una aldea, cuando ellos repentinamente sobreviven la guerra civil en nivel cercano. Tienen que huir a las to... -
Lejlighed søges!
ForumindlægHej:) Jeg søger en NY lejligheden i centrum. Behøver ikke være i hjertet af KBH, men så lige i udkanten/ikke ret langt derfra. Pris (leje/ejerlejlighed)og størrelse er mindre relevant. Har prøvet at søge lidt sporadisk på nettet, men ingen resultater.. Noget der kan hjælpe? :^) -
Diskussion/vurdering i forhold til analysen
ForumindlægHej alle sammen Jeg er i gang med min SRP opgave nu, men jeg er i tvivl om hvor lang en diskussion/vurdering skal være i forhold til analysen? Min analyse fylder godt og vel 11 sider, men jeg kan kun få min diskussion op på ca. 5 sider. Hvad skal en diskussion indeholde, hvis den skal fylde... -
statistik HJÆLPP
Forumindlæghej jeg har fået en opgave for som jeg har brugt 2 timer på og stadig kan ikke lave. statistik ..jeg skal lave statistik til en diagram (hyppighed og det der komme før hyppighed, frekvens, kummuleret frekvens, middeltal, kvartilsættet typetal) alle måneder optræder og så hvor mange ga... -
Matematik redegørelse - Sandsynlighed og kombinatorik
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og skal skrive en redegørelse i matematik som skal bruges til eksamen. Emnet er sandsynlighed og kombinatorik og jeg er helt flad for ideer hvordan opgaven skal se ud osv. Jeg har tænkt på at basere det hele på noget i form af gambling måske, og så komme ind på f.eks. hvor mang... -
Youtube????
ForumindlægHej. Er der nogen der ved at hvorfor det loader lang tid, for at se en video inde på Youtube.com? -
Stempelkort i McD, hvordan fungere det??
ForumindlægHej! Jeg er lige blevet ansat i McDonald's!!!! Jeg er mega stolt af mig selv! Er der nogen der haer erfaringer eller arbejder i McDonald's, som kan forklare mig hvordan man skal styre stempelkort. Hvad skal man gøre....? ALTSÅ, Der var nogle knapper man kunne trykker på..Der var grøn ... -
nul reglen
ForumindlægHey. Er der en der kan forklare mig hvad nul-reglen går ud på? -
Reklame uden seksuel undertone
ForumindlægHej. Jeg skal foretage en reklame analyse og jeg har nu en reklame, hvor kvinderne fremstilles direkte seksuelt med meget lidt tøj på, og vil derfor høre, om der er nogle, der kender en god reklame, hvor der ikke fokuseres på det seksuelle, så jeg skal stille en kontrast mod hinanden? Det må gern... -
Matematik: Hjælp...:)
ForumindlægHej med jer derude:) Jeg har virkelig brug for hjælp til en opgave som jeg ikke kan forstår, så derfor ville jeg gerne have jeres hjælp. Her kommer den...: Hvor stort et overfladeareal har en cylinderformet dåse med højden 15 cm og en diameter på 12 cm? På forhånd tak;) -
Hvad betyder ironi?
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal skrive en essay i engelsk og der står, at "A part of your essay must focus on the use of irony". Mit spørgsmål er hvad er helt præcis "ironi"??? -
TILBYDER LEKTIEHJÆLP I AARHUS.
ForumindlægJeg tilbyder lektiehjælp i fagene KemiC, MatematikB, DanskA, EngelskA, TyskA, PsykologiB, Oldtidskunskab, HistorieA mm. Jeg kan undervise på både gymnasie og folkeskoleniveau. Ønskes det at jeg fremviser mit eksamensbevis, gør jeg det med glæde. Håber på at høre fra dig. Mvh Zoé Sørensen -
Dansk eksamen !
ForumindlægHey står i et problem skal lave en synopsis til den 25 maj. Skal finde en bog der har noget at gøre med unge og identitet, det må ikke være 1-2-3 nu, af jesper wung-sung, eller Patienten, af Peter Seeberg, eller Frederiks oprør, af Martin A Hansen. Pleas hjælp, er så meget på røven! knuzz
