Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2441 til 2460 af 160038
-
SU - først i august
ForumindlægJeg har lige fået brev fra SU, om hvornår jeg modtager SU, hvor meget mv. Og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor jeg først får SU fra august månede næste år, da jeg fyldte år i oktober. Jeg afleverede skemaet til tiden. Forstår i hvorfor? -
Jeg tror jeg gerne vil gå HTX 3.G om – hvordan gør jeg?
ForumindlægHej alle. Jeg lavede et tidligere indlæg her for præcis 4 måneder siden, hvor jeg spurgte (af bekymring) om jeg kunne tage 3.G om. Med min 2.G's karaktere + min SRP (fik 10) ligger mit snit nu på 8,5. Første og andet standpunkt gik af lort til og mine nuværende 2. standpunktskaraktere for 3.G... -
Matematik a-niveau STX studentereksamen december 2008
ForumindlægHej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd tak! -
SRP- Matematik A og idræt B
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal til at vælge fag inden for SRP. Her har jeg valgt matematik og idræt. Mit emne som jeg har tænkt mig at arbejde med er doping i atletikens verden. Her vil jeg sammenligne datidens og nutidens rekorder. Mit spørgsmål er så, hvordan jeg får matematik ind i det. Skal ... -
Eksamensprojekt i Matematik A/Geografi C - ideer til emne
ForumindlægJeg skal skrive eksamensprojekt på HF i Matematik A og Geografi C. Er der nogen der har gode idéer til hvad man kunne skrive om? -
XX GENAFLYS MUNDTLIG MATEMATIK A EKSAMEN XX
ForumindlægXX GENAFLYS MUNDTLIG MATEMATIK A EKSAMEN XX Hej alle, her er linket til et borgerforslag der forsøger at få genaflyst den mundtlige matematik eksamen på A-niveau. Efter en "mindre justering af aftalen om sommerens prøver og eksamener"(uvm) er det nu muligt at trække mundtlig matematik ... -
Kronik HTX
ForumindlægHej er lidt i tvivl hvad en kronik er når man går på Htx? På forhånd tak -
Mat A, diff. Isolere X
ForumindlægHej! Nogle venlige mennesker herinde der kan det her: Opgave 13 (i matematik A august 2008) f``(x)= 2/ kvadratrod X - X=0 isolere x det er for at bestemme monotoniforhoden.. På forhånd tak ;) -
matematik A-niveau, opklarende spørgsmål
ForumindlægHej Kloge-Åge typer! Vi er tre piger der desperat har brug for din hjælp. Vi sidder nemlig i den situation at vi har læst matematik A på et turbo-hold de sidste 3 måneder, og på tirsdag er det den mundtlige eksamens tur.. Da da daaam.! Vi er nu kommet igennem pensum men der er 2 grundlæggende tin... -
Sygeeksamen i august og uni i september?
ForumindlægHej alle sammen Kan man stadig få en studieplads i september på uni, hvis man skal til sygeeksamen i et skriftligtt fag sidst i august måned? Har kontaktede universitetet (SDU) og de siger at man godt kan, da de fleste supplere i starten af august, men hvad nu hvis en skriftlig eksamen er i slu... -
HJÆLP ! Forslag til løsning af matematik A, 24 maj 2013
ForumindlægHJÆLP ! Forslag til løsning af matematik A, 24 maj 2013 -
Fra STX til HTX
ForumindlægHej mennesker Lige nu går jeg på STX i 1.g Stadig grundforløb, Og har gået i et stykke tid og været i tvilv om STX virkelig var noget for mig. Er gået hen og kommet frem til at det tror jeg ikke det er, jeg tror HTX er meget bedre for mig også mest pågrund af de kan tilbyde mig nogen lidt anderl... -
Matematik A statistik og chi-i-anden test
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen stx her i næste uge. Et af spørgsmålene er: Statistik og chi-i-anden test: Du skal specielt redegøre for hvordan man kan beskrive et grupperet observationssæt, og hvordan nan udfører chi-i-anden test. Hvilke punkter kan jeg komme ind på når jeg ek... -
Mat A eller Engelsk A?!
ForumindlægÅhh.. jeg har brug for jeres hjælp og erfaringer lige nu! Vi valgte valgfag i midten af februar, men jeg har været i tvivl lige siden. Jeg valgte da matematik på højt niveau, men har overvejet lige siden om jeg skulle ændre det til engelsk. Jeg tænker på mit gennemsnit, hvilket fag jeg vil kunne ... -
STX Terminsprøve Mat A?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til terminsprøve på STX i matematik på A-niveau om et par måneder. Er det rigtigt forstået at de opgaver man kommer op i, er opgaver fra tidligere STX eksamenssæt på A-niveau? Jeg har på det seneste forberedt mig, ved at lave eksamenssæt på mat A fra 2011, da jeg... -
Dumpet matematik A-niveau, bestået B-niveau?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har et spørgsmål. Altså min studieretning er Matematik A, Fysik B og Kemi B. Jeg tror at jeg ender med at dumpe Matematik A, men jeg skal bruge Matematik B for at komme ind på min ønskede uddannelse. Men er jeg så tvunget til at tage matematik B igen, eller hvad? Jeg har læst... -
Lineær funktion Matematik B
ForumindlægHej. Jeg søger lidt hjælp med denne opgave: I 2009 betalte hver forbruger i Holstebro 34,15 kr. pr. kubikmeter vand samt et fast årligt abonnement på 581,25 a) Opstil en formel, der beskriver sammenhængen mellem den samlede udgift (i kr) til vand i 2009 og vandforbruget (målt i kubikmeter) for en... -
Mandag den 12. august 2013 dansk
ForumindlægEr der en som har eksamensæt - dansk fra Mandag den 12. august 2013 som evnt kan hjælpe mig ? -
HTX - EKSAMEN
ForumindlægHvornår er det man senest skal få udleveret de mundtlige eksamenspørgsmål der kan blive udtrukket? -
Forskerspirer 2009
ForumindlægDen 23. februar er der frist for tilmelding til Forskerspirer2009. Forskerspirer er et projekt, der giver indsigt i, hvordan det er at arbejde som forsker. Under forløbet arbejder man med sit eget projekt og konkurrerer mod andre forskerspirer om at vinde prisen som årets forskerspire. Projektet ...
