Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2521 til 2540 af 181597
-
HTX matematik A eksamensopgave 2008
Forumindlæger der nogen der har lavet HTX matematik A eksamensopgave 2008? -
Hjælp til mundtlig matematik
ForumindlægJeg har fået disse eksamensspørgsmål udleveret, men er i tvivl om hvordan jeg bedst muligt besvarer dem. Så håber der er nogle søde mennesker derude, der vil hjælpe mig, da jeg absolut ikke er særlig god til matematikB. Bare svar på dem i kan, så vil jeg være lykkelig :). 1. Parabler/andengradspo... -
eksamen
Forumindlæglucky me - skal op i mundtlig tysk, hvilket er ment ironisk..Tænkte på om der var nogen der lå inde med nogle oversættelser, som ligner dem man får til eksamen? det er nemlig den del jeg frygter mest..Håber nogen kan hjælpe:) -
MAT A HTX
ForumindlægHey Er der nogen der har svarene til "Skriftlig eksamen HTX Mat A 2009"? på forhånd tak -
Eksame i spansk
ForumindlægHej der ude, ville hører hvordan det gik til skriftlig spansk, til dem af jer som har været op. :) Og evt. nogle der kan se på min oversættelse. ? MIjavbaby -
Omkring eksamen
ForumindlægHey studieportalen. Jeg går lige nu i 3.g og skal snart til eksaminer. Jeg har fået at vide/læst, at man i alt skal op til 9 eksaminer under sin gymnasietid. Jeg har været til musik- og fysikeksamen mundtligt, har afleveret SRP og skal til eksamen i AT. Ydermere har jeg fået offentliggjort 4 skr... -
Fysik på A-niveau
ForumindlægHej alle, jeg overvejer stærkt at tage fysik på A-niveau, jeg har haft det på b-niveau og synes det er et rigtigt sjovt fag. Jeg er relativt godt inde i fagets metoder og stoffet og har også haft matematik på A-niveau så de dele med differentialligninger og vektorer og lignende burde ikke være et... -
matematik
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at løse den opgave..plz Allan, Bent, Curt, Dan tager en taxa hjem og stiger af i den nævnte rækkeføgle. Da de ikke køre lige langt,enes de om, at Bent skal betale 10 kr. mer end Allan, at Curt skal betale 10 kr. mere end Bent, og at Dan skal betale 10 kr. mere... -
fra c-niveau til a-niveau??
ForumindlægHej er der nogen derved om det er muligt at læse matematik fra c-niveau til a-niveau på 1 år?? Vil super gerne søge ind på en uddannelse til næste år men jeg mangler mat-a for at blive optaget. (og så selvfølgelig mat-b) Kan det lade sig gøre?? og er det overhovedet muligt??? -
Haster - Matematik
ForumindlægNogen der kan hjælpe med 2 opgaver i matematik?? -
matematik!!!! haster!!!!!!!!!!!!!
Forumindlægopgaven lyder sådan!! find en ligning for den cirkel, der har linjestykket AB som diameter, hvis A(-3,1) og B(7,5) Resten kan regn ud!!!!! plzzzz hjælp!!!! skal afleveres i morgen!!!!! -
matematik
Forumindlæghej har brug for hjælp til de her opgaver til matematik Oles hund spiser 400 g foder på et døgn. Ole køber en sæk med 12 kg foder. I sækken er der foder til_____døgn? - tak på forhånd -
Matematik
ForumindlægHej jeg er igang med en matematik opgave som jeg ikke forstå. nogen som kan være sød at hjælpe mig. jeg vedhæfter fil så i kan se opgaven. tak på forhånd. -
Styr på stoffet til skriftlig samf
ForumindlægHej Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A i morgen.. Jeg tænkte på om der var nogle som vidste en god politisk side der forklarer problemerne feks mellem georgien og Rusland. Eller skriver noget generelt om bankpakken og finanskrisen. Betydningen af Fogh i Nato osv og præsidentvalget i USA. Altså... -
EKSAMEN!?
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til eksamen i Samfundsfag B (2g) HTX nu her på onsdag og jeg er for at sige det mildt - MEGET nervøs. Jeg er forholdsvis god til samfundsfag og har fået et 7 tal på årskarakteren - kunne måske godt have fået et 10 tal men min lærer er simpelthen så skrap og hård hvad angår ... -
matematik
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal gribe følgende opgave an.I et koordinatsystem er givet vektoren a=(2/-3). om en vektor b oplyses, at a*b=4 og a*b (tværvektoren)=-19bestem koordinatsættet for b. -
Beviser i mundtlig eksamen i matematik b
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig eksamen i matematik b og undrer mig over, hvor mange beviser der skal med i hvert eksamensspørgsmål ? Tak på forhånd (: -
Matematik
ForumindlægHej jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med denne her opgave :) En ligning ser således ud: y = x + 10 - Vis sammenhængen mellem x og y med en tabel. - Hvordan kunne en sproglig beskrivelse se ud? -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP - Skal til eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg sidder i den situation at jeg hele året har fået af vide, at jeg ville have adgang til intenettet, nu når jeg skulle til eksamen under problemregningsdelen. Men selvom jeg havde det til terminsprøverne, så har jeg det altså alligevel ikke til den rigtige eksamen, har jeg fået af vi... -
Matematik
ForumindlægHey hvordan er det en matematiklære retter en termins prøve??
